המתחים בכחול לבן נמשכים: על פי דיווח הערב (רביעי) בחדשות כאן 11, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד העביר רמזים ליו"ר כחול לבן בני גנץ, כי הוא מעוניין שהחקירה הפנימית במפלגה תסתיים. על פי הדיווח, לפיד אותת לגנץ שנמאס לו מהאירוע המתגלגל, ושיש צורך להפסיק את שיתוף הפעולה בין המפלגה לבין חברת החקירות שחוקרת את מקרי ההדלפות במפלגה.



על פי גורמים ביש עתיד, החקירה גורמת בשלב זה ליותר נזק מאשר תועלת והיא כבר הביאה לפגיעה מהותית במפלגה, אך דווקא נראה שבסביבתו של גנץ מרוצים מהחקירה, ואומרים כי למרות הביקורת מכיוון יש עתיד, שיתוף הפעולה עם חברת החקירות יימשך כרגיל עד אחרי הבחירות, והם סבורים כי הוא כבר הוכיח את יעילותו, תוך שהם מוסיפים כי בשלב זה אין במפלגה אף חבר כנסת שחשוד בהדלפות.



כזכור, ביום ראשון האחרון נודע כי בכחול לבן שכרו את שירותיה של חברת החקירות CGI GROUP לצורך חשיפת המדליפים הפנימיים. ל"מעריב" נודע כי בכירי "יש עתיד", ח"כ יאיר לפיד ועפר שלח, לא ידעו על הפעילות החשאית של צמרת המפלגה לאיתור החפרפרת במטה ולא היו מעודכנים בהחלטה לפתוח בחקירה.



לאור הכעס ביש עתיד על החקירה, התייחס גנץ לדיווחים ואמר כי  "אין לי ולאף אחד בכחול לבן מידע על חבר כנסת מהרשימה הקשור בהדלפות". לדבריו, "יש גורמים במערכת הפוליטית שחוששים מכחול לבן וייתכן שהם פועלים בעניין הזה. נזכיר לכולנו שהחשודים היחידים יושבים בממשלת נתניהו. הם, והעומד בראשם".



ח"כ אבי ניסנקורן התייחס אף הוא לנושא, ואמר בגל"צ כי "זו סערה בכוס מים. אין שום ממצאים על חבר כנסת. לא התבקשה בדיקה על אף אחד מחברי הכנסת של כחול-לבן. אנחנו מאוד מאמינים בח"כים שלנו, אצלנו אין מואשמים בפלילים. זו סערה בכוס מים. מה שמעניין אותנו זה לעשות שינוי".  ח"כ עפר שלח הוסיף בכאן ב' כי "לא היה דוח שהצביע על הדלפה. הייתה בדיקה במסגרת מפלגת חוסן לישראל של גנץ שהחליטה שהיא צריכה לבדוק את עצמה בענייני אבטחת מידע".