שוטרי יחידת השיטור הימי חילצו היום (שבת) צב ים שהסתבך ברשת דייג מול חופי חיפה. הם הבחינו בצב בזמן שהיו בפעילות מבצעית מול חופי חיפה, במטרה לשמור על בטחון הרוחצים ומפעילי כלי השייט למיניהם. השוטרים ניווטו את ספינת השיטור הימי קרוב אל צב הים, העלו אותו לספינה ולאחר חילוצו מהרשת, שחררו אותו לחופשי אל המים.
בתוך כך, מרשות הטבע והגנים נמסר כי "בימים האחרונים התקבלו שני דיווחים על נשיכות מטיילים על ידי לוטרה במסלול עין דיבשה. ניתנה הנחייה למטיילים לגשת להתחסן כנגד כלבת בלשכת הבריאות. 
חילוץ צב ים שהסתבך ברשת דיג
פקחי רשות הטבע והגנים ביצעו סריקות במקום מצאו גור לוטרה שהועבר למעקב בבית החולים לחיות בר. רשות הטבע והגנים המליצה למועצה האזורית גליל עליון לסגור את המסלול שנמצא בשטח שבאחריותה עד שיתבררו פרטים נוספים. המועצה קיבלה את ההמלצה וסגרה את המסלול לטיול".

עוד נמסר כי "כ-70 אלף מטיילים ביקרו היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים". מהנתונים עולה כי המטיילים בחרו לבלות בעיקר באתרי המים. בין האתרים הבולטים היום היו הגן הלאומי גן השלושה (הסחנה) עם כ-3,200 מבקרים והגנים הלאומיים מצדה עם כ-1,700 מבקרים, קיסריה עם כ-2,400 מבקרים וחורשת טל עם כ-2,000 מבקרים. בין השמורות בלטו עין גדי, נחל שניר ושפך נחל דליות (המג'רסה).