סערת סרטון ההתעללות בעובד שופרסל מסרבת להירגע: עובד שופרסל בגוש עציון שנראה בסרטון בו הוא מתעלל לכאורה בעובד אחר, טען בסרטון שפורסם בחדשות 12 כי "אני והבן אדם הזה היינו צוחקים". הוא הוסיף: "אני מדבר בגלל הסרטון, אתם מדברים לא נכון. זה לא היה בכוונה כמו שאתם אומרים ערבי ויהודי. אנחנו חברים, יש לנו  חמש שנים בסניף. לא כמו שאתם אומרים שאני מרביץ לו – חס וחלילה". העובד ניסה להסביר: "חשבו שעשיתי את זה בכוונה אבל יש מצלמות בכל הסניף - למה שארביץ לו אם יש מצלמות בסניף? אני מתנצל על מה שקרה".
בחברה מיהרו להתנצל ולהתנער: "אנו מעסיקים מאות עובדים בעלי צרכים מיוחדים, הסביר איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל. "לא אתן ולא אאפשר שאחד יפגע באחר ובוודאי לא בחלש".

בתוך כך, עורך הדין איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) הודיע בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מעוניין לטפל את התיק של העובד שהתעללו בו. הוא כתב בחשבון בפייסבוק שלו: "לקחתי על עצמי את הטיפול בתיק של הבחור שהתעללו בו בשופרסל. נחרדתי לגלות שזו לא הפעם הראשונה. הם התעללו בו באופן קבוע. מחר נגיש תלונה במשטרה. כמו כן, עובד על תביעת מליונים נגד שופרסל".
כזכור, ביום חמישי האחרון הופץ ברשתות החברתיות סרטון שצולם בתוך הסניף, ובו נראה עובד ממוצא ערבי משפיל עובד יהודי, שקשור בידיו ובבטנו באמצעות יריעת ניילון ועורר תגובות זועמות ברשתות וקריאות לחרם ולביטול כרטיסי חבר. העובד זומן לשימוע לפני פיטורים והמשטרה פתחה בחקירה.