לוחמי צה"ל ממשיכים בשיתוף עם כוחות שב"כ ומשטרה ישראל במצוד אחר המחבלים שביצעו ביום שישי את הפיגוע במעיין דני סמוך ליישוב דולב, בו נרצחה הנערה רינה שנרב ז"ל ונפצעו אביה ואחיה, איתן ודביר שנרב. מדובר צה"ל נמסר כי "במסגרת המצוד בוצעו עד כה מספר מעצרים בכפר עין עריכ שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים". בשעות האחרונות נכנסו כוחות הביטחון בשנית לכפר על מנת לבצע סריקות אחר ממצאים נוספים, זאת בהמשך למעצרם של שני פעילי חמאס בליל שישי האחרון".

צילום: דובר צה"ל


צילום: דובר צה"ל

 
הרב איתן שנרב, שנפצע בפיגוע במעיין דני, נפגש אמש עם בנו דביר, שנפצע אף הוא במתקפת הטרור. הוא סיפר על הפגישה בראיון בגלי צה"ל ושחזר את שאירע במעיין הסמוך ליישוב דולב. בתוך כך, בבית החולים הדסה עין כרם עדכנו הבוקר כי שיפור נוסף חל במצבם של האב והבן פצועים. בהמשך היום הם יועברו ככל הנראה מן היחידה לטיפול נמרץ למחלקת אשפוז בבית החולים.

"עברה עלינו שבת מורכבת", אמר שנרב בפתח דבריו, והוסיף: "מצד אחד אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב, גם דביר וגם אני, אבל עדיין חיים את הפיגוע. חברים טובים שלנו עזרו לנו, והייתה גם שבת מרוממת כי נפגשנו בפעם הראשונה מאז נפצענו. ממש חיכיתי לזה, דביר הוא ילד כל כך מתוק ועמוק. כששמעתי שהוא מדבר אמרתי תודה לה' שהציל אותנו. הייתה פגישה מאוד טובה".  לדבריו, "הוא זוכר הכל, ממש לפרטי פרטים. התפקוד שלו היה מדהים. הוא תפקד בצורה יותר מן הכלל, הוא חשב לא רק על עצמו, למרות שהוא היה מלא בשטפי דם ופצעים פתוחים, וכל הגוף שלו היה מלא דם. הוא רק חשב מה לעשות, איך אפשר לעזור למשפחה ולחובשים, וזה תוך כדי שהוא מאבד המון דם".