למרות האיחוד, המתחים נמשכים: בחדשות ערוץ 13 פרסמו הערב (שלישי) הקלטת שיחה בין יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, לבין רעייתו של שר החינוך הרב רפי פרץ, מיכל פרץ, בהם מביעים השניים עוינות כלפי שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט. 



השיחה בין השניים נערכה בשבועות האחרונים, ובה נשמעת מיכל פרץ מייחלת ליום שבו סיעת "ימינה" תתפרק: "אני מתפללת לזה, מתפללת לזה הרבה". בן גביר מגיב: "נמאס לך מפוליטיקה אה?", ולכך פרץ עונה: "לא, אני רוצה לחזור לבית היהודי". 



כמו כן, בן גביר עוקץ בשיחה את בנט ואיילת שקד, ושואל את פרץ: "תגידי, הוא הולך להופיע בקמפיין בכלל או שהם מסתירים אותו, בנט ושקד?". פרץ עונה לו: "זה תלוי בו נראה לי", אך בן גביר ממשיך וטוען: "תלוי בו או שתלוי בבנט שלא רוצה שיראו אותו". לבסוף, פרץ מסכימה עם טענה זו ומשיבה: "נכון, הוא יודע את זה". 



בסוף השיחה בן גביר מאשים את בנט בכך שעוצמה יהודית לא הצליחה לחבור לאיחוד בימין, וטוען כי הדבר נגרם מרצונו של בנט לחבור ללפיד. גם לטענה זו פרץ מסכימה ועונה: "נכון, נכון. אנחנו הבנו את זה גם". 



עו"ד בן גביר מסר בתגובה לחשיפת הקלטה: "אני שותף מלא לדאגתה של פרץ שבנט ינטוש את הציונות הדתית ויחבור ליאיר לפיד וילך לממשלת שמאל. זה מאד מטריד". 



במפלגת ימינה מסרו: "איתמר בן גביר מבין שאין לו שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה ולכן הוא עסוק בפעולות ייאוש נמוכות ומכוערות כדוגמת בישול הקלטות סתר שבינן לבין הקמפיין אין דבר. איננו עוסקים ברכילויות דוחות".