חשד לרצח באשקלון במהלך הלילה (רביעי) לאחר שצעיר בן 27 פונה לבית החולים ברזילי לאחר שהותקף בקטטה עם אחר ומצבו הוגדר קשה. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו בבית החולים. לאחר סריקות נעצר חשוד בן 45 בביצוע המעשה. 



תחילת האירוע בשעה 02:43 אז התקבל דיווח במוקדי מד"א והמשטרה, לפיו בשטח כורכר ברחוב ההסתדרת באשקלון, סמוך למרכז מסחרי קטן, מוטל אדם שרוע על הקרקע, כשהוא סובל מפציעת ראש. כוחות גדולים ממשטרת אשקלון וצוותים של מד"א הגיעו לזירה ואיתרו אותו במצב קשה מאוד עם שברים בפנים, חתך בגולגולת, שעל פי החשד נגרם ע"י חבלה ממוט וכן חבלות בכל חלקי גופו. הוא נמצא על הקרקע כשהוא בהכרה מעורפלת.

הפצוע פונה לבית החולים ברזילי ובהמשך הנסיעה חלה הידרדרות במצבו, הוא איבד את הכרתו והועבר להמשך טיפול בבית החולים, שם כאמור נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבת האירוע במקביל לסריקות בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של החשוד.
מחקירה ראשונית עולה החשד, לפיו, במהלך קטטה שנתגלעה בין הקורבן לבין מעורב נוסף, נפגע הקורבן באמצעות כלי תקיפה, ככל הנראה מוט ברזל או קרש, בראשו, מה שגרם, על פי הערכת הצוות הרפואי, להתדרדרות מהירה במצבו, עד לקביעת מותו. במשטרה מעריכים, כי החשוד התגורר בקראוון סמוך על שטח הכורכר, ומתנהלים חיפושים בעקבותיו. החקירה בראשיתה.