אמו של הבחור אשר תועד עובר התעללות בסניף שופרסל בגוש עציון, משתפת את 'מעריב' בדרך בה נחשפה הפרשה: "בחמישי שעבר קיבלנו טלפון מחבר של בעלי שסיפר שהוא נחשף בסרטון בוואטסאפ שמתגלגל ובו רואים את בננו כשהוא כפות בידיו וסופג השפלה משני בני מיעוטים במקום עבודתו. הוא שלח לנו את הסרטון והזדעזענו. פנינו לבננו המתגורר בגוש עציון. הוא שכב על המיטה, קראנו לו אבל הוא הפנה אלינו את הגב".



האמא הוסיפה ואמרה: "הבנו שהוא סובל ניסינו לדבר אל ליבו. הוא אמר משפט קצר מתוכו למדנו שיש עוד סרטונים. הבנו ממנו שכבר תקופה ארוכה של מספר חודשים אם לא שנים שהוא חווה התעללות והשפלה במקום עבודתו. אנחנו חינכנו את הילד שנמצא ברמה שכלית גבוהה מאוד אבל יש לו בעיה רגשית ונפשית, שיהיה עצמאי ויתאקלם בחברה. שיהיה הכי נורמטיבי שאפשר ולא תלוי באחרים ולכן הוא גם התגורר לבד ועבד ולא הסתובב ברחובות". 

"המקרה הזה הוביל אותנו למחשבה בעקבות שיחה מלפני כחודש בה הוא זרק רמז כאשר אמר לנו ש'מציקים לו בעבודה', חשבנו שזה עניין פנימי בין עובדים", אמרה, ובנוסף ניסתה לעודד את בנה: "אמרנו לו 'תהיה חזק ותשקיע את מרצך בעבודה ובעזרת השם תצליח והכל יעבור'. לא חשבנו בחלומות הכי רחוקים שהוא עובר מסכת התעללות והשפלה נוראית כזאת. הסרטונים מזוויעים ואנחנו מבינים שיש עוד סרטונים שטרם נחשפנו אליהם. שכרנו את עורך דין איתמר בן גביר שייצג אותו, ואנחנו מאפשרים למשטרה לנהל את החקירה כדי למצות את הדין עם האחראים.

לבסוף, התייחסה לעובדים שהתעללו בבנה והנהלת הסופר: "אני כועסת על אותם צעירים ערבים שניצלו את מצבו והתעללו בו בצורה כל כך משפילה, ואני כועסת על הנהלת שופרסל שלא עדכנה אותנו בכלום. אני מצפה שלנוכח המגבלה שלו ירימו לנו טלפון ויעדכנו אותנו, זה לא קרה וחבל. הפעלנו לחץ על הילד שיחזור לעבודה כיוון שאנחנו מאמינים שרק כך יוכל לחזור לתלם. זה קשה אבל חובה. הוא אכן חזר לעבודה ואנחנו רוצים לקוות שהסיפור יהיה מאחוריו בנזק מינורי".





כזכור, אתמול האריך בית משפט השלום בירושלים בארבעה ימים את מעצרם של שלושה חשודים, שני בני מיעוטים העובדים באותו הסניף ויהודי המשמש כמנהל המחסן בסניף, להם המשטרה מייחסת עבירות של התעללות בחסר ישע במספר הזדמנויות. במהלך הדיון שהתקיים בבית המשפט, חשף נציג המשטרה כי במסגרת החוקרים התחקו אחר סרטונים חמורים יותר, בהם נצפים השלושה כשהם מעורבים יחד בהתעללות הקשה.
בשבוע שעבר הופץ ברשתות החברתיות סרטון בו נראים שני בני מיעוטים העובדים בסניף שופרסל בגוש עציון כשהם מתעללים בחסר ישע, \זאת אחרי שכבלו את ידיו בסרט הדבקה ובמצב הזה דרשו ממנו לבצע פעולות בניגוד להבנתו והכו קלות בראשו, כשהם משפילים ומבזים אותו. מאוחר יותר הגדילו לעשות כשהפיצו את הסרטון ובכך החמירו את ההתעללות באותו חסר ישע. במקביל להתעללות הקשה, הוא התחנן על נפשו וביקש מהם להפסיק. 
בעקבות האירוע הגיע אל תחנת המשטרה במחוז ש"י עורך הדין איתמר בן גביר, כשהוא מלווה בקורבן העבירה אותו הוא מייצג ויחד הגישו השניים תלונה במשטרה. במחוז ש"י פתחו בחקירה ובמהלכה הובאו לחקירה מספר דמויות בסניף, בהם מנהלים ועובדים, ותוך כדי החקירה הוחלט לעכב שניים מהעובדים המתועדים בסרטון. הם טענו כי מדובר באירוע חד פעמי עליו הביעו צער, ושוחררו בתנאים מגבילים, אך חשיפת סרטונים נוספים הובילה להחלטה לעצור אותם וגם חשוד שלישי, על מנת למצות את החקירה עד תום. כאמור בימים הקרובים תשלים המשטרה את הורדת הסרטונים מהטלפונים הניידים של החשודים ולאחר מכן תתקבל ההחלטה בעניינם של המעורבים.