האקרים מרוסיה פרצו לטלפונים של ח"כ בני גנץ ושל ראשי קמפיין של מפלגת כחול לבן, כך לפי דיווח שפורסם הערב (רביעי) בחברת החדשות. על פי הפרסום, פרט למכשירו של גנץ, נפרצו גם המכשירים של מנהל הקמפיין עידו הר טוב, יועץ הקמפיין רונן משה וראש המטה הוד בצר. בכל הנוגע לגנץ מדובר באירוע שני, אחרי הפריצה האיראנית למכשירו לפני מספר חודשים. 
על פי הדיווח, במהלך הבדיקה השגרתית של הדלפות, קבוצת המודיעין העסקי CGI שנשכרה על ידי גנץ בתשלום של חצי מיליון שקל איתרה חשד לפריצת סייבר. 
בדוח שהגיע כבר לפני כמה ימים להנהלת כחול לבן נקבע שהאקרים מרוסיה פרצו לטלפונים של כל ראשי הקמפיין. הדבר מופיע רק ברמז בדוח בן עמוד אחד שנמסר לגנץ אבל מפורט בדוח אחר בן עמודים רבים. באחד מסעיפי הדוח נכתב כי מדובר במתקפת סייבר שלא נראתה כמותה שמוגדרת עוצמתית וחריגה למחשבים ולטלפונים של צמרת המפלגה.

בכחול לבן הכחישו את הפרסום ואמרו כי "גורמים פוליטיים החוששים מניצחוננו ניסו להשיג מידע מהנהלת הקמפיין. למרות שהדוח הצביע על חשד לניסיון לדלות מידע, הדבר התברר כשקר וכזב. פנינו לגורמים מקצועיים שמתמחים בתחום הסייבר שאינם החברה שערכה את הדוח ולא נמצא אף מכשיר נגוע, וכן שופרו אמצעי האבטחה בסביבת אנשי הקמפיין".

בעלי קבוצת CGI צביקה נווה אמר בתגובה שאיננו מתכוון למסור מידע של לקוחותיו, וברוח דומה הגיב גם נשיא הקבוצה יעקב פרי.