חברת בזק מרחיבה את פעילותה בתחום הקמעונאות, וכאחד ממנועי הצמיחה שלה היא תתחיל לשווק ציוד חשמל ואלקטרוניקה לראשונה דרך קניונים. ל"מעריב" נודע כי החברה תחל בעוד שבועיים בהפעלת דוכן מכירות ראשון מסוגו בקניון באשדוד. לאחר מכן תפעל באחד הקניונים באילת, ושם תמכור סדרת מוצרים פטורים ממע”מ. 
עד היום פעלה החברה אך ורק באמצעות חנויות בזק סטור. מדובר במרכזי מכירות מיושנים שהקונים כמעט לא ביקרו בהם, בין השאר בגלל המיקום הלא אטרקטיבי מבחינה צרכנית. כדי לעודד את תנועת הקונים עשתה ההנהלה בחודשים האחרונים מתיחת פנים לרשת החנויות בהשקעה של מיליוני שקלים. הנהלת החברה הגיעה למסקנה שרק באמצעות רשת מכירות מודרנית היא תצליח בעולם הקמעונאות.
בעקבות שינויים אלה, קצב המכירות גדל ממיליוני שקלים בודדים לעשרות מיליונים, והכוונה היא להגיע להיקף מכירות של 100 מיליון שקל בשנה. מדובר במכירת טלוויזיות, מכונות משחק, טלפונים ומכשירי פקס. התוכנית האסטרטגית שגובשה בהנהלה גם כוללת כניסה לעולם התשלומים בארנק אלקטרוני, זאת כדי לעקוף את חברות כרטיסי האשראי המסורתיות. החברה בוחנת אימוץ פלטפורמה טכנולוגית שתשמש את שירותי הארנק האלקטרוני העתידי.

בזק גם ממשיכה בתחומי הפעילות המסורתית. בכוונתה להשיק בתחילת 2020 את עולם הבית החכם בנושא הביטחון האישי עם דגש על אוכלוסיית הגיל המבוגר. מקור הכנסה נוסף הוא הקמת שלוש חוות שרתים מתוך מתחמי התמסורת שבבעלותה.
חברת בזק תפרסם היום את הדוחות הכספיים לרבעון השני של 2019 ולמחצית השנה. כפי שפורסם השבוע, הדוחות יושפעו משתי מחיקות חשבונאיות שישנו לחלוטין את תמונת המצב החשבונאית. החברה תציג הפסד של 1־1.5 מיליארד שקל ברבעון השני.
המחיקה הראשונה נובעת מביטול נכס מס בבזק שמקורו באפשרות לנצל את ההפסדים של חברת הבת yes. רשות ניירות ערך לא הסכימה להכיר בהפסדים אלה כנכס מס חשבונאי והביעה את עמדתה במכתב.
במכתב נאמר שלעמדת בזק לא הייתה הסתברות העולה על 50% ובעקבות כך נאלצה החברה לשקול מחדש את עמדתה בנושא. שיעור המחיקה הנובע מסעיף זה בלבד עומד על 1.16 מיליארד שקל. מחיקה נוספת נוגעת לחברת הבת פלאפון, שהיקפה נאמד ב־950 מיליון שקל.
המחיקה בפלאפון נעשתה לאור הציפיות השליליות בנוגע לעתיד השוק הסלולרי. מדובר במחיקה השלישית הנעשית לגבי פלאפון. היא כבר ירדה משווי של 5 מיליארד שקל לשווי של 3 מיליארד שקל לפני שלוש שנים. כעת, בעקבות המחיקה הנוספת, השווי ירד ל־1.2 מיליארד שקל.
מאידך, מה שיקזז מעט את הגלולה המרה של המחיקות החד־פעמיות יהיה רווח חד־פעמי ברוטו של 405 מיליון שקל מהשלמת עסקת הנדל”ן במתחם סאקיה שליד צומת מסובים. מדובר בנכס שנמכר לאחד הקבלנים, המעוניין להפוך אותו לפרויקט למגורים. על מנת לצמצם את ההשפעה השלילית של הדוחות הכספיים נקטה ההנהלה בראשות המנכ”ל דודו מזרחי ויו”ר הדירקטוריון שלמה רודב מספר צעדי התייעלות.
מדובר בין השאר בפרישה מרצון של עובדים והעברת משרדי ההנהלה בלוח זמנים מקוצר שיסתיים באוקטובר 2020 ממגדלי עזריאלי בתל אביב למגדלי עזריאלי בחולון, ששם שכר הדירה יהיה נמוך משמעותית.