ממשיכה לשרוף את הרשת: סרט ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן" מעורר עניין רב ברחבי העולם, ואחרי שדווח כי הפקתו נמצאת לכאורה במשבר, הלילה (חמישי) אנחנו זכינו לראות טעימה נוספת משובר הקופות המדובר בכיכובה של השחקנית הישראלית, גל גדות, עם פרסום פוסטר חדש, לקראת יציאת הסרט ב-5 ליוני 2020.



בפוסטר המרהיב שהוצג בתערוכת "Expo Licensing Latam" בסאן פאולו, ברזיל, נראית גדות כשהיא מביטה למצלמה במבט סקסי ומזיזה את שערה מפניה ולגופה חליפת "וונדר וומן" המפורסמת שלה. המעריצים, כמובן, לא נשארו אדישים.





גולשי האינטרנט מיהרו להגיב לפוסט שפורסם בתערוכה והציפו את הרשת בתגובות נרגשות. "לא מסוגל לחכות, 'וונדר וומן' הולך להיות מדהים!", כתב אחד המעריצים, "האמזונה הכי מהממת חזרה" כתב מעריץ אחר, גולשת נוספת סיכמה: "הכי יפה בהוליווד".



כזכור, לפני כארבעה חודשים. בכנס "CinemaCon" של האחים וורנר נחשפו פרטים וקטעים חדשים מתוך הסרט, שלא הופצו לקהל הרחב. במסגרת הכנס, אולפני DC חשפו בפני חוג מעריצים מצומצם צילומים של "וונדר וומן 1984", המציגים את הנסיכה דיאנה בשיא יכולותיה, ובעלי המזל שצפו בהם מיהרו לדון במה שראו ברחבי הרשת.



הקליפ שנחשף בכנס הציג את וונדר וומן יד ביד עם סטיב טרבור (כריס פיין) כשהם ברחובות וושינגטון. טרבור הוא כזכור אהובה של דיאנה מהסרט הקודם, שעל פי סיום הסרט הראשון מת בהתפוצצות מטוס בסופו, מה שמעורר סקרנות רבה לגבי שילובו בסרט החדש. בחלק מאוחר יותר של הסרטון, בקטע אקשן מרהיב, וונדר וומן נלחמת בשני פושעים בקניון מתקופת שנות השמונים, וקופצת מתוך מרפסת.



הצילומים החדשים כוללים גם את דמות האויבת הגדולה של גדות בסרט, "צ'יטה", אותה מגלמת קריסטן ויג. "זה סיפור שאנחנו מתרגשים מאוד לקראתו", אמרה הבמאית פאטי ג'נקינס בסרטון מוקלט מראש. "דיאנה מציגה כעת את מלוא כוחה".