טרגדיה כפולה: במסגרת חקירת התאונה הקטלנית באשקלון שאירעה הלילה (חמישי), בה נהרגה תהל מעול בת ה-17, כעת פורסם כי גם אחותה בת ה-19, ירין, מתה מפצעיה. אחותן השלישית, בת ה-14 עדיין מוגדרת פצועה באורח קשה. המשטרה נטלה מגופו של הנהג המאושפז בבית החולים במצב בינוני בדיקת דם שנשלחה למעבדה, בין היתר כדי לבדוק האם הוא נהג בשכרות בעת התאונה.

כעת, השתיים מובאות למנוחות בבית העלמין באשקלון. ראש העיר, תומר גלאם ספד להן: "הלב נשבר. הלב נשבר ומסרב להאמין שאנחנו עומדים כאן היום ומלווים למנוחת עולמים שתיים מבנות העיר, ירין ותהל הצעירות והזכות, שתי אחיות, שבחייהן ובמותן לא נפרדו, שתי אחיות שיצאו לבלות ולא ישובו עוד, חיים שהיו ונגדעו ברגע אחד מר ונמהר, חלומות ושאיפות שלא יתגשמו עוד, חיוכים של אושר וצחוק מתגלגל שלא ייראו ולא יישמעו עוד".

"בעוד יומיים, תהל, רק בת 17, הייתה צריכה לחזור לספסל הלימודים אבל התאונה המזעזעת גדעה הכל", הוסיף גלאם. "ביום ראשון הקרוב, כשכל תלמידי העיר ייפתחו את שנת הלימודים וימלאו את בתי הספר, המקום של תהל בכיתה יישאר ריק ויתום, ירין, האחות הגדולה, בסך הכל בת 19, נאבקה במשך שעות ארוכות על חייה עד הסוף המר, עד שלא יכלה לגורל האכזר".

נדגיש כי באירועים של תאונות קטלניות מתנהלת חקירה לבירור נסיבות התאונות כאשר המשטרה נוהגת לבדוק גם את נושא החשד לשכרות לנהגים המעורבים בתאונה. במקרה האמור לאור העובדה שהנהג מורדם ומונשם ולא ניתן לבצע לו בדיקת ינשוף, נלקחה ממנו בדיקת דם לצורך החקירה. 

הנהג מורדם ומונשם אך המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע במסגרת זו נטלה מגופו של הנהג המאושפז בבית החולים בדיקת דם שנשלחה למעבדה, בין היתר כדי לבדוק האם הוא נהג בשכרות בעת התאונה. נדגיש כי באירועים של תאונות קטלניות מתנהלת חקירה לבירור נסיבות התאונות כאשר המשטרה נוהגת לבדוק גם את נושא החשד לשכירות לנהגים המעורבים בתאונה. 

מחקירה ראשונית של בוחני התאונות עולה כי מעט לאחר השעה 3:00 התנגש רכב פרטי בה נסעו המעורבים לאחר שכאמור איבד שליטה מסיבה שנחקרת כעת ואז התנגש בעץ על אי תנועה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.