"אנחנו נמצאים תחת מתקפה אכזרית" כך טען היום (חמישי) שר החינוך, הרב רפי פרץ, בעקבות המתקפות עליו מצד המחנה הדמוקרטי, על רקע ציטוטים מתוך שיעורים שהועברו במכינת "עצם" בראשה עמד, בהן נאמרו דברים נגד הציבור החילוני ונגד גיוס לצה"ל. "חברים וחברות יקרים בני הציונות הדתית. אנחנו נמצאים תחת מתקפה אכזרית על הערכים שלנו. קמפיין מתוזמן היטב נגד יהדות ומורשת", כתב הרב פרץ.
 
"אמש בחדשות 13 הצטרפו לקמפיין של להקת הפייק ניוז מהמחנה הדמוקרטי, לקחו בפינצטה קטעי שיעורים ומוציאים מהקשרם ומשתמשים בזה נגדנו".
"המכינה שלנו מחנכת לאהבת ישראל, את הדרך הזו של המכינה אנחנו נכניס גם לבתי הספר בישראל", הבהיר הרב פרץ, "אני בז לאנשים שמנסים להכניס מקלות בגלגלים לצרכים ציניים, פוליטיים, לא יצלח להם", אמר הרב.
 

"יש פה קמפיין הסתה של השמאל האנטי-דתי והפוסט ציוני נגד הציונות הדתית ונגד כל מה שקשור ליהדות ומסורת. נגד המכינות, תנועות הנוער, החינוך הדתי. הם מנסים להגדיל את הקרעים ואנחנו מאחים אותם. הם מפיצים שנאה ואנחנו אהבה. אהבה למולדת, לשורשים, לתנ״ך, לאדמה", הדגיש.
בשידור דווח כי כשהרב פרץ נבחר לראשות הבית היהודי, הוסרו לפתע מהרשת מאות השיעורים המצולמים, אותם שמעו אלפים רבים של תלמידים במכינה הקדם צבאית "עוצם" בראשה עמד, המדברים בין היתר על הצורך לחזרה המונית בתשובה של חילונים למען הגאולה, וגם על התחליף של שר החינוך למוסדות האקדמיים. 
הרב פרץ נשמע בין היתר פרץ אומר: "אנחנו בצעדי ענק של החזרת הנבואה לישראל, במקום אוניברסיטאות יהיו בתי ספר לנבואה, לאט לאט אנחנו נגיע גם לזה". רב בכיר אחר במכינה, הרב אסף נאמבורג, שמשמש ראש הישיבה התיכונית נווה, נשמע בתיעודים כשהוא אומר אמירות חריפות על חילונים ועל התגייסות לצבא. בין היתר הוא נשמע אומר לתלמידיו: "מה פתאום איש באמונתו יחיה? מאיפה הגיע המשפט המטורף הזה? אין משפט כזה חוץ מבספרים של מרצ איש באמונתו יחיה". 
 
על השתלבות עם החילונים אמר נאמבורג: "מאיפה שמעת שאפשר לקרב רשעים? לתת להם לגיטימציה? מקומות הבילוי שלהם זה מקומות רשע".

במחנה הדמוקרטי הגיבו לדברים ואמרו: "שר ההדתה, ההדרה והמדון רפי פרץ, מבייש את עצמו בשפת ביבים, שלא ראויה לשר חינוך במדינת ישראל. 
האיש שהצהיר שביצע טיפולי המרה בילדים, מנסה לבצע שטיפת מוח המונית בילדי ישראל דרך מערכת החינוך". עוד הוסיפו: "יש סיבה אחת שנתניהו מינה אותו לשר חינוך- הניסיון הנואש שלו להימלט מאימת הדין. עתיד ילדנו נמכר תמורת ההמלטות מהכלא- את שלטון נתניהו והליכוד חייבים להחליף".

הרב פרץ הגיב ואמר: "אני יכול לומר לכם, אם בן גוריון היה בחיים הוא היה מעדיף אותי בתור שר חינוך ולא את הפייק ניוז משלישית גשר הירקון של המחנה הדמוקרטי. אנחנו נמשיך עם האמת שלנו והם ימשיכו להפיץ שנאה. האהבה והערכים שלנו ינצחו".