משולש רומנטי? יחידת התביעות של המשטרה הגישה היום (שישי) כתב אישום נגד תושב הדרום בגין איומים על עורך דין מהתחום האזרחי, זאת לאחר תלונה שהוגשה במשטרה לפיה הוא נשכר על ידי עורך דין פלילי שקיים בעבר קשר זוגי עם בת הזוג של המתלונן. 



מכתב האישום עולה כי ב-31 ביולי בשעה 22:42, כאשר היו עורך הדין המאוים ובת זוגו בשדה התעופה בן גוריון, יצר הנאשם קשר עם המתלוננת ואיים לפגוע בה, כשאמר לה, בין היתר: "את תשלמי על זה ביוקר, את תעלי לרכב שלך ותתפוצצי, תסתכלי טוב בשמשות". זאת, כפי שהוסבר בכתב האישום, במטרה להפחיד אותה. 
 
כשבוע וחצי לאחר מכן, כאשר עורך הדין המאוים שהה בתאילנד, התקשר אליו הנאשם באמצעות הווטסאפ ואיים לפגוע בה, תוך שהוא אומר לו: "אני מקווה שאתה עושה חיים בתאילנד, אני מחכה לך.. המשטרה לא יכולה לשמור עליך ועל הילדים שלך 24 שעות". 
עו"ד קמרון. צילום: רפאל מזרחי
עו"ד קמרון. צילום: רפאל מזרחי
ב-13 באוגוסט, כך לפי כתב האישום, שוב פנה הנאשם לעורך הדין המאוים, הפעם בהודעות ווטסאפ, בהן נכתב: "איך היא הולכת איתך בכלל יא זרע לבטלה? מה אתה חושב, שיכולים לשמור עליך 24 שעות?". 
 
עו"ד אורנת קמרון, עורכת הדין המייצגת את המתלונן, מסרה: "מדובר בתלונה שהוגשה על איומים מצד אדם שנשכר להערכתנו על ידי עורך דין מהתחום הפלילי, וכל זאת בשל כעסו על כך שהמתלונן מקיים קשר זוגי עם בת זוגו לשעבר".