יו"ר מפלגת זהות, משה פייגלין התייחס הבוקר (שישי) בתכניתו של ניסים משעל ב-103FM להחלטתו לחבור לליכוד ולהודיע על פרישת מפלגתו, בכפוף לאישור מתפקדיה, מהמירוץ. "לא מכרתי את האידאולוגיה שלי", הצהיר פייגלין, שהוסיף: "אני מאמין שנתניהו יממש את הבטחתו". עם זאת, הוא הדגיש כי "אני לא תמים ויודע ששום תיק לא נמצא בכיסי".



"מה קרה לפייגלין שדיבר על חשיבות האידאולוגיה ולבסוף מכר הכל בשביל לקבל כיסא בממשלה?", שאל ניסים משעל את משה פייגלין לאחר הצעד שעשה אמש מול ראש הממשלה. פייגלין מבחינתו לא נשאר חייב, ואמר: "אני מקדם סוף סוף את האידאולוגיה שלי ולא רק מרחוק אלה מתוך מרחב העשייה. ניסים, יכולתי לשבת היום על כיסא בממשלה קדנציה חמישית ברציפות. אל תשכח שמפלגת זהות הגיעה להישגים פשוט מדהימים, גם לצעירים וגם לחולים בישראל. נתניהו טיפס לשלב הכי גבוה שרק ניתן, ואני בהחלט מאמין להתחייבותו".

 

"אני לא חושב שהדברים היו מהפה אל החוץ, ואני מאמין שהדברים האלה יתקיימו", הוסיף פייגלין. "אני לא נאיבי ואני לא תמים. אני יודע שיש משוואות לחצים, אני יודע ששום דבר לא נמצא בכיס עד שהוא באמת קורה. אני לא מרגיש שמכרתי את האידאולוגיה שלי - אני הולך עם זה עד הסוף וממשיך לקדם את הרעיונות שלי מתוך הממשלה כאן ועכשיו".

"אם אתה לא רואה אותי על המדרכה מפגין, אז מכרתי את האידאולוגיה? תהה יו"ר זהות, "בדיוק להפך. קמה מפלגה מדהימה בשם זהות, באה עם מצע מלא תוכן ורעיונות, והיא מנחילה אותו לכלל החברה הישראלית. כולם מדברים עם הרעיונות שלנו. אני הולך עם זה עד הסוף, כי עכשיו אני לוקח את הרעיונות הללו היישר לתוך הממשלה, וממשיך לקדם אותם מתוך הממשלה". 

גם החובות הכספיים שלך יממונו על ידי הליכוד?
"אני חושב שמתפקדי זהות יצביעו בעד. אני לא אענה לך על השאלה, כי אתה לא מקשיב. הנקודה החשובה היא שזהות זו מפלגה דמוקרטית. שום דבר לא מובטח לי וביום ראשון מתפקדי המפלגה יאלצו לבחור ולהכריע, ויש לי סיכוי סביר בהחלט לפתור בעיות ולסייע לחולים".