פעולות החייאה מתבצעות בשעה זו ה בפעוט שטבע בגיגית בבית בדרום תל אביב. הפעוט מפונה תוך כדי החייאה לבית החולים לילדים "דנה" בעיר.



חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסי אילוז סיפר: "קיבלתי את הקריאה באפליקציית מד"א והגעתי במהירות למקום, סמוך למחלף לה-גווארדיה על המדרכה ראיתי אישה מחזיקה בפעוט מחוסר הכרה. היא סיפרה לי שהוא טבע בגיגית והם התקשרו מיד למד"א. יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע הענקנו לילד טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבי"ח דנה תוך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".



ביום רביעי פונתה ילדה בת חמש במצב קריטי לאחר שנמשתה מהים סמוך לחוף צ׳ארלס קלור בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים "וולפסון". האירוע התרחש בחוף שאינו מוכרז וללא מציל סמוך לבית האצ"ל בעיר. 



מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי מתחילת 2019 טבעו למוות 13 ילדים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "הלב נשבר לשמוע על מקרה נוסף של פעוט שטובע במקום שאמור להיות הבטוח ביותר עבורו - הבית. טביעה היא הגורם השני בשכיחותו לתמותת ילדים מהיפגעות. טביעה מתרחשת במהירות ובדממה. תינוקות ופעוטות עלולים לטבוע גם במים בעומק סנטמטרים בודדים. בסביבת מים, חייבים להיות בהשגחה מלאה על הילדים, במרחק נגיעה וללא הסחת דעת. אמבטיות, דליים וגיגיות יש לרוקן מיד בתום השימוש".