ציוץ נשיאותי: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ידוע בשגיאות הכתיב המוזרות בחשבון הטוויטר שלו, כמו הפעם שקרא לנסיך מוויילס, הנסיך צ'ארלס נסיך הלווייתנים, או המילה קובפפה - שעדיין מעוררת דיונים על משמעותה, אך הפעם טעות הכתיב הפכה ציוץ מחמיא לעלבון לא מכוון. בציוץ שפרסם הנשיא היום (שבת), הוא ניסה לברך את מגיש החדשות האהוב עליו, שון האניטי מרשת החדשות פוקס, שהגיע למקום הראשון בטבלת הרייטינג, אך בטעות קרא לו נעל.



"האם מישהו שם לב שהתוכניות המובילות בפוקס ניוז ובכבלים הן אלה שהן הוגנות (או נהדרות), לנשיא האהוב עליכם - אני!", והמשיך, "ברכות לשון האניטי על כך שהוא הנעל מספר אחת בכבלים". הסיבה לכך שטראמפ קרא לחברו, שנחשב לאחד האנשים המשפיעים על הנשיא, בשם המעליב הזה היא כנראה אות אחת - במקום להחמיא לו The number one show, התוכנית מספר אחת - הוא כתב Shoe.



ציוץ מביך נוסף
ציוץ מביך נוסף



כאמור, זאת לא הפעם הראשונה שבה טראמפ מצייץ בשגיאות כתיב מביכות אך משעשעות, והאניטי לא היה הקורבן הראשון ליכולות ההקלדה המפוקפקות של הנשיא. בחודש יוני האחרון, במהלך ביקור ממלכתי בבריטניה, ציין הנשיא כי הוא נפגש עם יורש העצר הבריטי, הנסיך צ'ארלס, תוך שהוא מכנה אותו בתואר "הנסיך מוויילס", תואר שניתן ליורשי העצר בבריטניה זה מאות שנים. עם זאת, בשל שגיאת כתיב, במקום לכתוב הנסיך מוויילס, טראמפ צייץ כי הוא נפגש עם נסיך הלווייתנים. אירוע נוסף ומוזר הרבה יותר אירע לפני יותר משנתיים, בחודש מאי 2017, אז צייץ הנשיא את המילה Covfefe, מילה שכמובן לא קיימת באף מילון. עם זאת, טראמפ - כמנהגו, סירב להודות שמדובר בשגיאת כתיב, ואמר כי "מי שאמור לדעת את משמעות המילה, יודע אותה". מאז הפכה המילה לבדיחת רשת ואף להצעת חוק שנועדה לפקח על שימוש מופרז ברשתות חברתיות כמו טוויטר.