תוקף מימין את ימינה: "לפני שנים רבות קם בעם ישראל משיח שקר, שַׁבְּתַי צבי. היום תנועת השבתאות קמה לתחייה בדמותם של רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'", כתב היום (שבת) יושב ראש ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו. "סמוטריץ' ופרץ הם אנשים שרוצים להחזיר אותנו לתקופת שאול המלך ודוד המלך ומשפט התורה", הוסיף עוד.

"אנשים שעבורם החילונים רשעים, תנועת ההשכלה ואמנציפציה הן תקלות, והם מחכים לרגע להפוך את האוניברסיטאות בישראל לבתי ספר לנבואה", התייחס עוד לשר החינוך ושר התחבורה. "לכן, אני מציע לשר פרץ ולשר סמוטריץ', החברים בקבינט המדיני-ביטחוני, להוריד את תמונתו של הרב קוק ולהחליפה בתמונתו של שבתי צבי".

רפי פרץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 
בסיכום דבריו, כתב יו"ר ישראל ביתנו: "אם לא נתעורר בזמן, מדינת ישראל תהפוך למדינת הלכה, ואנו נשלם מחיר כבד מאוד על התופעה המשיחית הזאת".

כזכור, בתחילת החודש ליברמן התייחס לדבריו של סמוטריץ', שאמר שהוא מעוניין לחיות על פי חוקי התורה, ובהתאם שר התחבורה הגיב, ואמר: "שקרנים נמאסתם. את הציניות ושנאת היהדות של ליברמן ולפיד אני מבין, הם מתביישים בצמד המילים מדינה יהודית. אבל כל גוף תקשורת או אדם אחר שמשתתף במחול הזה הוא שקרן וסותם פיות במקרה הטוב", אמר, "אף אחד לא יסתום לנו את הפה".