16 יום לבחירות, והמפלגות השונות מעלות הילוך בקמפיינים. אחת השאלות שעומדות על הפרק היא עתידה של מפלגת "כחול לבן" לאחר הבחירות, והאם בני גנץ ויאיר לפיד ימשיכו ללכת ביחד. הבוקר (ראשון) התייחס לנושא הזה ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שאמר בראיון בכאן ב', כי ייתכן מצב שגנץ יצטרף לממשלה בראשות נתניהו. 
"אנחנו רוצים להקים ממשלה על הבסיס הקיים, אחרי זה נרצה לפצל את כחול לבן ולקחת את גנץ בלי לפיד", אמר ביטן, שהוסיף ש"לדעתי הם יתפצלו לבד בכל מקרה". ביטן הבהיר כי האפשרות שגנץ יצטרף לממשלת ליכוד תלויה בקבלתץו את קווי היסוד שלה. "אם הוא יסכים, אין שום בעיה", אמר. 
בתסריט שבו אין לכם 61 מנדטים גם תצרפו אותו?

"יהיו לנו 61, נקבל 62-63 מנדטים בלי ליברמן. אבל לצורך העניין, ברגע שזה יקרה הלחץ יופעל על כל המפלגות. גם במקרה הזה נרכיב ממשלה על בסיס השותפים הטבעיים". 
ח"כ ביטן התייחס גם לקריאה של ראש הממשלה להחרים את ערוץ קשת 12, על רקע הדיווחים של גיא פלג על תמלולי חקירתו. "במסגרת חופש הביטוי רה"מ יכול להמליץ על מה שהוא חושב לנכון לאור כל מיני דברים", אמר. "לא ראיתי את הסדרה 'הנערים', אבל בגדול אם רה"מ ממליץ, אני מקווה שאנשים ישמעו לו".
לדבריו, "מה שקורה בקשת לגבי הליכוד חוזר על עצמו כל הזמן, וזה לא בסדר. גיא פלג יכול היה לעשות את הכתבות האלה לפני שבועיים. זה שהוא עושה את זה קרוב לבחירות זה לא בסדר. הם יודעים מה הם עושים".