הקריירה של הבודי-בילדר והשחקן הצעיר ארנולד שוורצנגר, שהיה מוכר עד אותם ימים בעיקר מתפקיד "קונאן הברברי", התפוצצה אחרי שגילם את הרובוט המחסל בסרט הראשון בסדרת סרטי "שליחות קטלנית". אחרי חמישה סרטים השחקן ומושל קליפורניה לשעבר חוזר לסדרת הסרטים המצליחה - וכעת אתם יכולים לראות טריילר חדש וסוחף במיוחד.



את השחקן בן ה-71 תוכלו לראות ב"שליחות קטלנית: גורל אפל', הפרק החדש בסאגת שליחות קטלנית המצליחה. לינדה המילטון, שגילמה את שרה קונור בשני הסרטים הראשונים בסדרה, חוזרת לדמות לראשונה מזה 28 שנים, ואליה מצטרף השחקן האוסטרי הוותיק והאגדי, לאחר שעזב את עולם המשחק לטובת חיים פוליטיים, וחזר אליו כשסיים את שירותו כמושל מדינת קליפורניה.





בשיחות שניהל לפני שנתיים הבמאי דיוויד קמרון, שביים בין היתר גם את הסרטים “טיטאניק” ו”אווטאר”, עם דיוויד אליסון, שהחזיק בזכויות היוצרים של הסדרה עד 2019, הועלתה האפשרות להחזיר למסך הגדול את המחסל – דמותו המוכרת ביותר של שוורצנגר.



“כשהזכויות לסדרה יחזרו אליי בעוד שנה וחצי בערך, בהחלט ייתכן שניצור שלושה סרטים נוספים”, סיפר קמרון בסוף 2017, והסביר כי אף שלא היה מרוצה משלושת הסרטים האחרונים בסדרה, הוא לא הביע מחאה ציבורית. "תמכתי בכל סרט שיצא כי ארנולד הוא חבר קרוב שלי מזה 33 שנה”, הסביר הבמאי המצליח.