אין נפגעים באירוע: ירי הנ"ט של ארגון הטרור חיזבאללה על כוחות צה"ל בגבול לבנון היום (ראשון) נגמר ללא נפגעים בצד הישראלי, כך עדכן דובר צה"ל לפני זמן קצר. דובר צה"ל מסר כי הירי התבצע לעבר עמדה של צה"ל בישוב אביבים ולעבר רכב אמבולנס. בתגובה צה"ל תקף מהאוויר את החוליה שביצעה את הירי באמצעות כ-100 פגזי ארטילריה, כעת לא ברור האם החוליה נפגעה.  
הערכת מצב בעקבות הירי בצפון. צילום: דובר צה"ל

התקרית בגבול לבנון. קרדיט: רשתות הערביות
 "נערכנו לאפשרות של תקיפה לאורך כל הגבול", מסר דובר צה"ל, "אחד התרחישים שנערכנו אליו היה ירי הנ"ט. חיזבאללה הצליח לממש את הפיגוע אבל לא את כוונתו להרוג חיילים. זהו הישג מבצעי, אך אנחנו נערכים לאפשרויות נוספות". לאחר האירוע מסר חיזבאללה כי הירי שבוצע היום הינו "תגובה להריגת הצעירים בפרברי דמשק. התגובה על המל"טים בדאחייה בביירות היא חשבון אחר". 

מספר שעות לאחר תום האירוע, התברר כי מסוק צה"ל שכביכול הטיס פצועים מהתקרית לבית החולים רמב"ם בחיפה, היה פעולת הטעייה שבוצעה על מנת לגרום לארגון חיזבאללה לחשוב כי הצליח להשיג את מטרתו ולפגוע בחיילי צה"ל. נחיתת המסוק יצרה של של שמועות ברשת על כך שלמרות שלא היה דיווח רשמי, כן היו נפגעים בתקרית, מה שהתברר לבסוף כלא נכון.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בשידור חי לתקרית ואמר כי "אנחנו הותקפנו בכמה טילי נ"ט, הגבנו באמצעות פגזים. בהתייעצויות לגבי המהלך הוריתי להיות מוכנים ובהתאם להתפתחויות נגיב. אין לנו אף נפגע, לא פגוע ולא שרוט". כזכור, על רקע איומיו של מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה, העלה צה”ל בשבוע האחרון את הכוננות ותגבר את הגזרה הצפונית.