שופט בית משפט השלום בבאר שבע, אלון אופיר, קבע היום (ראשון) כי שי טסמה בן ה-21 הנאשם בדריסת ארבעה בני משפחה טקלה בקרית גת בחודש שעבר יישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו ולא ישוחרר למעצר בית. בהחלטתו ציין השופט כי אם בעבר מעצר של נאשם בעברות תעבורה היה מהלך חריג ונדיר, כיום מדובר בצעד שגרתי כאשר רף המסוכנות הוא גבוה. 



בדיון בבית המשפט דנו הצדדים באפשרות אם לבטוח בנאשם שלא לצרוך אלכהול בעת שיחזור להגה ובכך יסכן שוב את שלום הציבור. על פי הדיון, עלתה בבית המשפט הערכה להמשך התנהגות בעייתית מצידו של טסמה. לאור כך, ציין השופט אופיר כי במקרה האמור יש להעדיף את שלום הציבור משחרורו של הנאשם. למרות שעל פי קביעת שירות המבחן מדובר בבחור צעיר ונורמטיבי.

"שחרורו לביתו יהיה צעד בלתי אחראי שיסכן את הציבור". כותב השופט אופיר והוסיף, "בעודו תחת השפעת אלכוהול התנהגותו משובשת, כשהיה שיכור החליט לנהוג ברכב תוך כדי שהחלטתו גרמה לפציעתה של משפחה שלמה. אין אני טוען כי בכל מקרה נהיגה שכרות יש לעצור עד תום ההליכים. הנאשם סרב לשתף פעולה עם חוקריו, מצב זה יצר בסיס לכאורתי שקיים מצב שכרות חריג. אף שהצליח לעמוד, נפל וכשל בהליכה על קו ישר. אובדן השליטה ברכב עת טיפס רכבו של הנאשם על אי התנועה ופגע בהולכי רגל מחזק את המחשבה שהיה במצב של אובדן שליטה מוחלטת".
 נציין כי בחודש שעבר הוגש נגד טסמה כתב אישום בגין דריסה של ארבעה מבני משפחת טקלה, האב ושתי הבנות שנפצעו באורח קשה ואילו האם נפצעה באורח בינוני. באותו אירוע, כך נטען, ניסה הנהג להימלט מהזירה אולם עוברי אורח היו אלה שעצרו אותו עד להגעת המשטרה למקום.