בתוכניתם ב-eco 99fm הביעו טל ואביעד את דעתם על דבריו של ראש הממשלה נגד הזכיינית קשת. לדבריהם, מעשיו בסוף השבוע בסוף השבוע האחרון היו בלתי נסבלים. בעוד שאביעד התנחם בכך שזיהה התנהגות מעורערת של נתניהו המסמלת את תחילתה של הקריסה, טל טען שכל פעם מצפים לקריסה של נתניהו וזה לא קרה. על פי טל האסטרטגיה של נתניהו ברורה, ככל שמועד הבחירות מתקרב, ראש הממשלה מסמן את האויב ומלהיב את ההמונים נגדו. בסוף השבוע האחרון שוב הייתה זו התקשורת ובעיקר קשת והכתב גיא פלג, שחשף פרטים נוספים הנוגעים לתיק 4000 ולקשר בין לשכת ראש הממשלה ופילבר. 
טל: "אני לא מצליח להבין מה הם רוצים, זה לא שגיא פלג עושה משהו, תחקיר אקטיבי. הוא מפרסם תמלילים מתוך חומרי החקירה. אלה תמלילים של דברים שאחרים אמרו, פלג רק מביא את זה לידיעת הציבור. זה ממש להרוג את השליח".
 
אביעד: "תמיד הורגים את השליח, אף פעם אין התייחסות למהות, לשאלות מדוע המשטרה חוקרת או מה אמרו העדים. הכל בתחפושת של 'כמה רודפים אותי'. השיא היה שביבי אמר שקשת יצרו סדרה אנטישמית - 'הנערים'. נתניהו אמר שהוא לא מופתע מכך שקשת משחירה בשקר את דמותה של ישראל שכן הוא רגיל לכך שקשת משחירה אותו מדי יום. לשנוא אותך זה לא אנטישמי, זה שכל ישר. בנוסף לכל זאת, יש את הערוץ הנוסף, של יאיר נתניהו שמכנה את גיא פלג בשם 'דמבו' בגלל  אוזניו. זה דבר שריח האנטישמיות יותר חזק מכל דבר שמיוחס לקשת". 

 

טל: "זו השתוללות מטורפת שגם אם אתה מסביר אותה בדרך ההגיונית של 'אי אפשר להתמודד עם המהות, אז צריך להבעיר אש בגזרה אחרת', עדיין זה דבר מחריד, פעולה אלימה ומזעזעת". 
אביעד:  "גם ההתייחסות לסדרה 'הנערים ' היא חיצונית לגמרי. הרי עניינית איזו טענה יכולה להיות לו לסדרה?"  
 
טל: "טענה היא שיש בסדרה חוסר צדק מהותי בהבאת הסיפור. החטיפה והרצח של שלושת הנערים מובאת כביסוס לרקע של העלילה, הסיפור הגדול של אלימות המתנחלים. אני יכול להבין למה זה מכעיס. זו רק טלוויזיה והיא אף פעם לא שיקוף של המציאות, בטח לא בעולם הדרמה, ואין מחויבות להביא מינונים כפי שהם במציאות. אבל במציאות יש יותר רוצחים ערבים מאשר רוצחים יהודים ולכן אם גוף כמו קשת בוחר להתעסק בזה אני יכול להבין למה זה מכעיס. לנתניהו לא אכפת מהסדרה, אכפת לו מגיא פלג והחקירות. אני לא יודע אם הוא ראה פריים מהסדרה". 
 
אביעד: "שנאת קשת מעניינת אותו? יש עוד הרבה סיבות לשנוא את קשת: 'מועדון לילה חוזרת', מר נתניהו, האם ראית את הסדרה 'זה לא הגיל' שבה יש אדם קרוב ל-30 שמגלם את בנה של מירי מסיקה שהיא בת גילי. אתה מחפש סיבות? איפה היית כששודר '2025', במלון סאבוי עם הניקוי היבש?" 
 
טל: "וזה שנינג'ה ישראל היא בעצם 'הכוכב הבא', זה לא מפריע לך? אם אתה רוצה לסחוף אחריך את ההמונים, אתה רוצה קונצנזוס מוחלט, דבר על הדברים האמיתיים שמכאיבים לאנשים"