השחקן והקומיקאי האמריקאי קווין הארט נפצע קשה במהלך הלילה (בין ראשון לשני) כשהיה מעורב בתאונת דרכים שהתרחשה במאליבו. בדוח המשטרתי נמסר כי הארט בן ה-40 נפצע כשישב במושב הנוסע ברכב פלימות' ברקודה 1970, שסטה מהכביש במהלך הלילה. 
עוד נמסר כי הארט והנהג ג'ארד בלאק בן ה-28 סבלו מפגיעות גב משמעותיים וקשות ונלקחו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים. נוסעת נוספת ברכב, רבה ברוקסטרמן בת ה-31 טופלה בזירת האירוע לאחר שהתלוננה על כאבים בעקבות התאונה. 
כזכור, הארט הופיע לראשונה על מסכי הקולנוע והטלוויזיה בשנת 2002 ובשנה שלאחריה הופיע בשני סרטים נוספים, ביניהם מת לצעוק 3, ובמספר סדרות טלוויזיה בתפקידים משניים. בשנים שחלפו מאז, הוא המשיך לקבל תפקידים, גדולים יותר וגדולים פחות, בסדרות כמו אנשי המסיבות ובקומדיית החרב והכושפות קרוד מאנדון וחרב האש הבוערת, כמו גם בסרטים למות מלוויה ופגוש את הפוקרס הקטנים כדרך לחשוף את עצמו, ובשנת 2010 יצא לסיבוב הופעות הסטנד-אפ השני שלו ברחבי ארצות הברית

בשנת 2013 זכה להנחות את תוכנית המערכונים הפופולרית סאטרדיי נייט לייב, מאז הספיק להנחות אותה בשנית כעבור כשנתיים, ועד סוף שנת 2014 הופיע בלא פחות משבעה סרטים - בשלושה מתוכם בתפקיד ראשי - ביניהם סוף., סוגרים חשבון, שחק אותה שוטר, בנוגע לאמש וסרט ההמשך לחשוב כמו גבר 2. בשנת 2015 הנחה את הספיישל "ג'סטין ביבר על הגריל" בערוץ קומדי סנטרל.