עורכת הדין גילה ליבר-גולן התייחסה הבוקר (שני) למעצרם של שני הישראלים בחשד לאונס תיירת גרמנית בכרתים שביוון. בשיחה עם "מעריב אונליין" אמרה כי "זאת עלילה מוחלטת, אין שום בסיס, חסר כל ראיה אנחנו מחר נהיה בדיון נגיש את כל הראיות שלנו ואני מקווה שבית המשפט יקבל את זה. לא היה ולא נברא, נקודה".

היא התייחסה לטענה לפיה הגברים כפו על המתלוננת יחסי מין ואמרה: "אני לא יודעת מה היא אומרת, לא ראיתי את העדות שלה רק היום נקבל אותה". ליבר-גולן הוסיפה כי "הם בני שלושים עם מקצועות מכובדים, לא ילדים בני 17. אתה יכול לתאר לעצמך שהם לא הגיעו כדי לחפש מישהי ולהתנפל עליה".

כזכור, אתמול פורסם כי שני ישראלים בני 29 ו-35 חשודים בביצוע אונס לכאורה בתיירת גרמניה בת 19 באי כרתים שביוון. במשרד החוץ אישרו את מעצרם של הישראלים, אך סירבו להתייחס לנושא מעבר לכך "מטעמי צנעת הפרט". התיירת אמרה בתלונה שהגישה למשטרה כי היא הכירה את השניים במועדון, ובעת ששהו בחדר מלון הם כפו עליה לקיים עמם יחסי מין. 

עורכת הדין גילה ליבר גולן. צילום: פרטי
עורכת הדין גילה ליבר גולן. צילום: פרטי

 
לפני מספר ימים שוחררה הצעירה הבריטית בת ה-19 שטענה כי נאנסה על ידי 12 ישראלים וחזרה בה, בערבות בסך 5,000 יורו במזומן על ידי בית המשפט. משפטה יחל ב-2 באוקטובר. הצעירה העבירה את הדרכון שלה לידי המשטרה וחויבה להתייצב במשטרת ניקוסיה שלוש פעמים בכל שבוע. כמו כן, נאסר עליה לעזוב את קפריסין.