לאחר הגיחה על הבמה הגדולה בעולם, בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2019, להקת שלוה ממשיכה לשבור שיאים. סקירה קצרה של אירועי השנה האחרונה כוללת השתתפות בתוכנית הכי נצפית בטלוויזיה הישראלית, "הכוכב הבא", תוך זכייה באהדת הקהל, השקת סינגל מקורי ראשון כחלק מקמפיין חברתי נרחב לקבלת האחר, "הדלת פתוחה לכולם", הופעה בלתי נשכחת בחצי גמר התחרות האירופית שזכתה לתהודה עולמית, והופעות רבות ברחבי הארץ באירועים הגדולים של הקיץ, לצד אירוחים ושיתופי פעולה עם אמנים מובילים. כעת, לקראת השנה החדשה משחררת הלהקה סינגל חדש ושני במספר – "רואה בך משהו טוב".



השיר, שנכתב על-ידי ענאל כליפה והולחן על ידי שרה סמואלס, יצא בליווי קליפ מרגש, ויחד עם הכרזה על פתיחת הופעות פתוחות לקהל הרחב במועדוני הזאפה בפעם הראשונה.





ההופעה כוללת שירים מקוריים שכתבו חברי הלהקה יחדיו, ביניהם הסינגל החדש שיוצא בימים אלה לתחנות הרדיו "רואה בך משה טוב", כמו גם הסינגל הקודם "הדלת תהיה פתוחה", שכתבו יחד עם אמיר דדון וירון ברובינסקי , לצד ביצועים לשירים מוכרים ואהובים בעברית ובאנגלית, וכמובן גם את השיר עמו הופיעו על במת האירוויזיון "A Million Dreams”, שזכה לתשואות הקהל בישראל ולאלו של מיליוני הצופים ברחבי העולם.



ההופעות ראשונות של להקת שלוה יתקיימו בתאריכים, ה-16.10 זאפה ירושלים, 23.10 זאפה הרצליה, 31.10 זאפה ת"א.