ערוץ "אל-מיאדין" המקורב לארגון חיזבאללה דיווח היום (שני) כי "בידי הארגון תיעוד מצולם של התקרית אתמול, אשר מפריך את טענות ישראל שאין נפגעים – והוא יתפרסם כשהנהגת הארגון תחליט לפרסם זאת". מקורות בחיזבאללה חשפו בשיחה עם הערוץ הלבנוני כי שלושה טילים נגד טנקים שוגרו בבת אחת ובצורה ישירה לעבר כלי הרכב הצבאי הישראלי, והדגישו כי מומחה לענייני טילים נגד טנקים הוא שביצע את המתקפה על כלי הרכב הצבאי הישראלי. 
המקור בארגון הטרור הדגיש כי המתקפה בוצעה בשיא ההיערכות המודיעינית של ישראל מה שמהווה ניצחון לחיזבאללה. המקורות עצמם טענו עוד כי "צוותי פינוי של צה"ל היו תחת אש ההתנגדות אך הם לא נפגעו". לדברי גורמים בארגון, העובדה שישראל לא הצליחוה לחשוף את החולייה היא ניצחון להתנגדות. "שיגור הטילים נעשה מתוך אדמת פלסטין הכבושה", הוסיפו, "ניתן היה לפגוע ברכב צבאי אך הפיגוע לא יצא לפועל מכיוון שהיה בו חייל יוצא אתיופיה". 



פרשנים המקורבים לחיזבאללה התייחסו לתרגיל ההונאה של צה"ל. "הטענה של צה"ל על משחק של חיילים פצועים, היא בושה גדולה במיוחד כשאתה טוען שאתה הכוח הצבאי העוצמתי החמישי בעולם", אמר אחד מהם. "אתה משכנע את היריב שלך שיש פצועים כדי שהוא יפסיק להכות אותך? ואחר כך מנפנף בתרגיל שעשית לו? אין השפלה גדולה מזה".
"ההתנגדות הצליחה לחדור את המערך הביטחוני של ישראל בזמן הכוננות העליונה שלה, כאשר הלוחמים נכנסו לעומק הישראלי וביצעו את הפיגוע בהצלחה וחזרו לבסיסם בשלום", טענו עוד בחיזבאללה. בתוך כך, בעיתון "אל-אחבאר" המקורב אף הוא לחיזבאללה, נכתב כי המתקפה על הארגון בדמשק ובדאחייה הייתה חלק מקמפיין הבחירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בכפרים שונים בדרום לבנון חגגו את מה שכינו "הניצחון של ההתנגדות על המודיעין הישראלי".