הזמר הירושלמי, עדן מאירי (18) הרביץ בשנה האחרונה פריצה מטאורית לעולם המוזיקה עם המגה להיט שלו, "לך עם האמת שלך", שכבש את המקום הראשון במצעדי הפזמונים והפך מועמד מוביל לזכייה בתואר "שיר השנה". כל זה קרה לו אחרי יריית פתיחה טלוויזיונית מצליחה אשתקד, כשהתברג בחמישיית הגמר ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", במחזור של נטע ברזילי.



"כשסיימנו את המיקס של 'לך עם האמת שלך' וישבנו באולפן, טל פורר, המפיק והמעבד של השיר, ואני, היינו היחידים שבאמת האמנו מכל הלב שהשיר הולך לעשות בלגן", אומר מאירי. "נורא אהבנו את התוצר הסופי, אבל בחיים לא האמנתי שזה יתפוצץ ברמה שזה התפוצץ".





עד כמה החיים שלך השתנו מאז "הכוכב הבא" והצלחת השיר "לך עם האמת שלך"?
"אני חושב שהחיים שלי השתנו בשני המקרים בשתי צורות שונות. לפני ואחרי 'הכוכב הבא', אנשים הכירו אותי ואת הקול שלי, אבל אחרי השיר 'לך עם האמת שלך', ההסתכלות עלי הייתה שונה יותר, כי עכשיו מכירים שירים שלי, את הפן המוזיקלי שלי ומה אני יכול להביא למוזיקה, מעבר למה שיודעים מ'הכוכב הבא'. אני מאוד אוהב את החשיפה המוזיקלית וזה מה שתכלס חשוב לי. זה הבשר".



נישא על גלי הצלחת שיר הבכורה שלו, הוציא השבוע מאירי את הסינגל השני, "מה עשה לנו הזמן", שכתבה מורן דוד והלחינה עם מאי דוד, לעיבוד והפקה מוזיקלית של מתן דרור. מהאזנה ראשונית לשיר, לא קשה לשים לב שמדובר במעין שיר המשך לאבטיפוס הבכורה. הן מבחינת סגנון השירה המסולסל, אך הפופי; הן מבחינת ההפקה המוזיקלית והן מבחינת הטקסט והלחן שנוטים שוב לקו הבלדה, שמלאת ערגה הפעם אל הפשוט יותר.




"בשיר החדש ניסיתי להמשיך את הקו של השיר הראשון, לתפוס איזה צבע סאונד משלי. ההפקה של 'לך עם האמת שלך' הייתה בעיטה חזקה בבטן למאזין", הוא מסביר. "בהפקה של השיר החדש הרגשתי שאני יכול קצת להרגיע וליהנות, לעשות את השיר באווירה ישראלית ונוסטלגית יותר, שנוגעת באנשים. הכל נורא גנרי, אבל יחד עם זאת מלא קסם בעיניי".

כדבריו, הרומן שלו עם מוזיקה החל מגיל קטן מאוד. "מאז ומתמיד אהבתי מוזיקה. בגיל 11 התחלתי ליצור שירים על המחשב בצורה נורא 'חטייארית'. עם הזמן לימדתי את עצמי. ב'הכוכב הבא' קיבלתי ביטחון וגושפנקה שאני שר טוב כדי להאמין בשירה שלי". 

על איזו מוזיקה גדלת?
"גדלתי על זהר ארגוב, משה פרץ ואייל גולן. עם הזמן הושפעתי יותר מהמוזיקה האלקטרונית. היום אני שילוב של כל העולמות שהושפעתי מהם במהלך השנים".

איך אתה מתמודד עם ההצלחה?
"אני מקבל את זה לגמרי באהבה, ברוך השם אני מקבל תגובות טובות מאוד, באינטרנט וברחוב. מילה טובה מבן אדם עושה לי את היום. זה החלום שלי".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד כמה שנים?
"קודם כל אני רוצה להמשיך להיות בריא. אחרי זה להמשיך לעשות מוזיקה ולהצליח במוזיקה".