מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה, התייחס הערב (שני) בנאום לאירועי אתמול בגבול הצפון. "הלוחמים היו מוכנים כל הזמן לאורך הגבול בין לבנון לפלסטין הכבושה. הם מבצעים את המשוואות שמרתיעות את האויב. הם היו בכוננות ביום ובלילה, כאשר גם האויב הישראלי היה בכוננות עליונה. מודה לצבא לבנון שהיה נוכח לאורך הגבול, וגם לעם שלנו בדרום - שהמשיכו בחיי שגרה, ושמחו בתוצאות המבצע".



נסראללה הוסיף ואמר כי "אמרנו שנגיב מתוך לבנון ולאורך הגבול הלבנוני. אמרנו לאויב שעליו להמתין לנו. זו נקודת כח של ההתנגדות, שכן יכולנו לשתוק ולהפתיע אותם. אך מבחינה מורלית ומבחינה תודעתית היינו חייבים להודיע".
לדבריו, "יום הנאום בו הודענו שנגיב - התחיל העונש לאויב. ישראל פינתה את בסיס אביבים. אמרתי להם שיתחבאו, אך הם נמלטו לעומק של 7 ק"מ. מודה לתקשורת שהפריכה את השקרים של ישראל". נסראללה המשיך בנואמו ואמר כי "צבא לבנון נותר על הגבול, כמו גם ההתנגדות היו נוכחים במקום שהיה עליהם להיות בו. הם היו שם לאור יום, למרות שמסוקים תקפו, והיו תחת סכנה. התכוונו לא לפעול בלילה". 

"ההתנגדות תקפה מטרה ופגעה בה, למרות האיומים וההפחדה של הבכירים הישראלים, אמר מזכ"ל חזבאללה. "לא רק שחזבאללה לא חשש מהאיומים הישראלים, אלא כל הבכירים בלבנון. לבנון הייתה חזקה במבצע התקיפה על ישראל ובכיסוי שלה". לדבריו, "הקו האדום הגדול ביותר של ישראל זה עשרות שנים, נשבר על ידי ההתנגדות במבצע של אתמול". המנהיג השיעי אמר עוד כי "הישראלים עשו מאמצים כדי לספוג המבצע, והתקיפה שלהם באה ממניעים הגנתיים בלבד". 

"הוכחנו את משוואת ההרתעה ואמרנו לנתניהו - שאין קווים אדומים", אמר נסראללה, "מה שחידשנו כאן זה שעברנו מתגובה מאדמה לבנונית כבושה לאדמה פלסטינית כבושה". לאחר מכן הוסיף איום: "אם תתקפו - אז חייליכם וההתנחלויות שלכם בעורף יהיו תחת אש כדי להגן על לבנון, החל מ-1 בספטמבר 2019. עליכם לזכור את התאריך הזה - בהגנה על לבנון אין לנו קווים אדומים". הוא הוסיף כי "על הישראלים לדעת, שמה שהיה הוא בשל הטיפשות של נתניהו שמנסה להתחמק מתיקי השחיתות".

נסראללה הבהיר כי "זכותם של הלבנונים להגן על אדמתם, על המים שלהם, על השמיים שלהם. במסגרת הפעולה שלנו - נתקוף את המלטים הישראלים בשמי לבנון. המטרה שלנו - היא לבסס את משוואת ההרתעה, ואת זה עשינו". במסר פנימי לבנוני, אמר נסראללה כי "מי שדואג ליציבות לבנון עליו לומר לישראל שאין מקום למלטים שלכם בשמיים שלנו. על הישראלים לדעת, שמה שהיה הוא בשל הטיפשות של נתניהו שמנסה להתחמק מתיקי השחיתות".

מוקדם יותר היום פרסם חזבאללה את תיעוד ירי הטילים על הרכב הצבאי שנפגע. הירי התבצע לעבר עמדה של צה”ל ביישוב אביבים במרכז הגליל ולעבר אמבולנס צבאי שחנה בסמוך. בתגובה צה"ל תקף מהאוויר את החוליה שביצעה את הירי וכן שיגר כ־100 פגזי ארטילריה לעבר המרחב שממנו שוגרו הטילים, אך לא ברור אם החוליה נפגעה.