הקלטות שפורסמו בחדשות 13 חשפו כיצד התערב לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו בתחום התקשורת לפני שנתיים בשנת 2017. על פי ההקלטות, נשמע נתניהו גוער ומוריד הנחיות על שר התקשורת דאז איוב קרא, זאת למרות שנאלץ לעזוב את תיק התקשורת בלחץ עתירה לבג"ץ בעקבות החקירות הפליליות. קרא כינה הערב (שני) את פרסום ההקלטות "נבזי" וציין כי יחזור לליכוד.
"הכתבה שפרסם היום ערוץ 13 ע"י הכתב ספי עובדיה עשה מעשה נבזי וחמור הגורם לפגיעה מכוונת באמינותי ובדרכי מעצם ההאזנה לקווי הטלפון שלי ושל רה"מ נודף ריח רע ומגמתי לפגוע בי, בראש הממשלה, בליכוד ובשלטון המחנה הלאומי ואת זה לא ארשה", כתב קרא בטוויטר. 
עוד הוסיף קרא: "אם לא יובהר מיד כיצד הודלפו הציטוטים לתקשורת אפנה למשטרת ישראל לפתוח בחקירה פלילית לגלות את המדליף מכיוון שזו חלק מפגיעה בפרטיות האסורה על פי חוק. עשיתי את תפקידי בצורה הישרה הנכונה ההגונה והמכובדת ביותר. לא אתן לפגוע על חשבוני ברה"מ הטוב ביותר שהיה ל גם אם ישנה מחלוקת בינינו. בעקבות הכתבה הזו אתייצב כמו בימי הטובים לעזור לליכוד ולרה"מ לנצח את הבחירות ואנחנו ננצח בעזרת השם".

בתגובה לציוץ של השר לשעבר קרא, הגיב לו יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה וכתב: "נשמה, זה לא אתה הקלטת?"

 
אחת השיחות שהקלטתן פורסמה התקיימה בסוף שנת 2017, ועסקה בהסדרת מעמדו של ערוץ 20 – שבאותה התקופה זכייתו במכרז להפעלת ערוץ הכנסת בוטלה, והוא לא קיבל היתר לשדר חדשות. בהקלטה נשמע נתניהו צועק על קרא על רקע קריאתו של השר לבטל את מועצת הכבלים והלוויין ובקשת ראש הממשלה להציל את שידורי החדשות של ערוץ 20. מדובר ברצף התייעצויות בהובלת ראש הממשלה, בין מעגל שותפי סוד מצומצם ביותר: יחידי סגולה שנבחרו מהסביבה הקרובה ביותר אליו, בכירים במערכת הפוליטית, וכמובן שר התקשורת שמינה נתניהו לאחר שנאלץ בלחץ עתירה לבג"ץ לעזוב את התפקיד – איוב קרא.
 
"עכשיו איך מצילים את החדשות (של ערוץ 20) עד אז, זה (החוק) ייקח לנו כמה חודשים"? נשמע נתניהו שואל את קרא שמשיב: "נכון. זאת הבעיה".
בהמשך פונה נתניהו לבכיר בליכוד ושואל אותו איך לדעתו ניתן להציל את החדשות של ערוץ 20 ותוהה: "מה עם ההפרות של ערוץ 1010 ושל ערוץ 2. על כך השיב קרא: "לכולם יש הפרות". נתניהו ממשיך: "אתה יכול לפזר את המועצה?" קרא: "יש לי סעיף 6, תסתכל שם, למועצת הכבלים והלוויינים". נתניהו: "למה לפזר? בוא נבטל אותה".

קרא: "לבטל אותה. נבטל אותה. זו הכוונה, או לבטל או לפזר. זה הבדיקה שצריכה להיעשות עכשיו. אני חושב אולי צריך לתקן את החוק".
את הצעקות הרמות ביותר ספג השר קרא לאחר כתבה בעיתון "דה מרקר", שבה הוא זוכה לאזכור משותף עם איילת שקד בנוגע לקידום מהיר של חוק להצלת ערוץ 20. בהקלטה נשמע קרא אומר לנתניהו: "אחרי שיצאתי מאצלך שאלתי את איילת שקד אם אני יכול לעשות הסתייגות", ונענה בצעקות: "תגיד לי, אתה השתגעת? איוב ושקד... זה מה שהציל את ערוץ 20? איוב, אתה השתגעת? הם מעכבים את זה. מי עושה את הדבר הזה? מי עשה את זה? מי יזם את זה?"
 
קרא עוד ניסה להתגונן ואמר: אבל זה שלנו", ועל כך השיב נתניהו: "סליחה? שקד שלנו?!" מטעמו של נתניהו נמסר בתגובה לפרסום: "כבר שנים שראש הממשלה נתניהו מוביל מדיניות מוצהרת לעידוד וגיוון בתקשורת באופן שיאפשר ייצוג הולם ויביא לידי ביטוי את קשת הדעות בציבור הישראלי. נחישותו של ראש הממשלה לבצע שינויים ולשבור את מונופול הדעות של השמאל בתקשורת הפכה אותו ואת משפחתו ליעד להתקפות משולחות רסן".