עורך הדין איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) התייחס הבוקר (שלישי) בשיחה עם אילה חסון ב-103FM לדיווח לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש ממנו לפרוש מההתמודדות, בתמורה להורדת אחוז החסימה. "אין סקר אחד שמראה שנתניהו יכול להיות ראש הממשלה, אני חבל הההצלה שלו", אמר, "על פי כל הנתונים, נתניהו רחוק מרחק של שלושה-ארבעה מנדטים מהקמת ממשלת ימין, ורק עם ארבעת המנדטים שלנו יש לו היתכנות לכך. לא רק שאלך עד הסוף, אנחנו בעזרת השם נציל את הגוש. כולנו רואים מה קורה בסקרים בימים האחרונים, המגמה היא נפלאה ואנחנו ובשלושה וחצי מנדטים".
אומרים שזו מניפולציה שגורמת לכם לא לפרוש מהמירוץ.
"כל עוד עמדנו על מנדט או שני מנדטים על הטענות של אלו שביקשו מאיתנו לרדת היו רלוונטיות אך אלו שמדברים איתי מספרים בדיוק את ההיפך. אומרים שאני היחיד שיציל אותנו. כל הזמן דיברו על הסקרים. כעת כשהסקרים האחרונים מראים שאנחנו רחוקים מאחוז החסימה בעשרת אלפים קולות אז הם לא מעניינים?".

במהלך הראיון, הוא התייחס להקלטות שפורסמו אתמול ומהן עולה התערבות בוטה של ראש הממשלה בתחום התקשורת. "להקליט אנשים ואז לרוץ ולפרסם את ההקלטה זו לא הדרך ואני חוויתי את זה רק לאחרונה, כשנחשפה הקלטה שלי עם אשתו של הרב רפי פרץ",סיפר, "למחרת הפרסום התברר שעומד מאחורי זה עוזר צמוד של איילת שקד".
עם כל הכבוד בשיחה עם מיכל פרץ נכחו שני אנשים. אתה ומיכל פרץ. מכיוון שמיכל פרץ יצאה גרוע מהשיחה היחיד שיכול היה להדליף היה אתה. אחרת זו האזנת סתר.
"למחרת נחשף שהייתה חפרפרת בימינה ולא סתם איילת שקד אמרה שהיא תעשה חשבון נפש ונבדוק. בואו נפסיק לרמות את הציבור, ימינה בימים האחרונים מתנהלים בהיסטריה. הם עושים קמפיין כי רואים שאני מתקרב לאחוז החסימה. קשה לי שמי שעושה את הקמפיין הזה לא רוצה את גוש הימין אלא רוצה ללכת בברית אחים עם יאיר לפיד".
שקד ובנט רוצים ללכת עם לפיד וגנץ?
"כבר היינו בסרט בו בנט הלך עם לפיד ב-2012. לא מן הנמנע שזה יקרה שוב. לא סתם הוא לא רצה אותנו בימינה? הוא עשה הכל כדי לחבל.
כדי שלא יהיה רוב של 61 בימין?
"בואו לא נהיה תמימים, זה לא סוד שמפרגנים לשקד בתקשורת. אני מעריך אותה אך חושש שנפתלי בנט יגרור אותה לדיל עם יאיר לפיד. אני יודע שמי שמתוכם עושה קמפיין ומטיל עלינו רפש - עושה נזק לימין. שיסתמו את הפה ויאפשרו לנו לעבוד ולהצליח. ניצחון שלנו זה ניצחון לימין".