הגידול בתיירות הנכנסת לישראל נמשך. בשמונת החודשים הראשונים של השנה מספר התיירים שנכנסו לישראל עלה ל-3.1 מיליון, 10% יותר מהתקופה המקבילה אשתקד. אם המגמה תימשך עד לסוף השנה, צפויים להיכנס לילשראל 4.4 מיליון תיירים - ובכך מתקרבים עוד יותר ליעד של 5 מיליון תיירים בשנה. 



המספר הגדול ביותר של תיירים הגיעו מארצות הברית - 643 אלף (22%). רבע מיליון הגיעו מצרפת ומרוסיה הגיעו 194 אלף תיירים. במספר התיירים מגרמניהחל  גידול של 10% ל-178 אלף ונתח שוק של גידול ו-5.42%. מבריטניה הגיעו 153 אלף תיירים, עליה של 6% ונתח שוק של 5%.



בחודש שעבר- אוגוסט, הגיעו לישראל 304 אלף תיירים, 9% יותר מהשנה שעברה ו-20% לעומת 2017. אומדן ההכנסות מתיירות נכנסת באוגוסט עמד על 1.5 מיליארד דולר.



שר התיירות יריב לוין, אמר כי "אוגוסט הוא עוד חודש ברצף החודשים בהם אנו שוברים את שיאי כניסות התיירים לישראל. התיירים מרחבי העולם בוחרים שוב ושוב בישראל כיעד לנופש ולבילוי, ואני משוכנע שבזכות מאמצי השיווק שאנו עושים במשרד התיירות, המגמה הזו תימשך גם בחודשים הבאים".



ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפריחה בתיירות בפתח ישיבת הממשלה. "הממשלה הזו עתירה בהישגים. אני התבשרתי היום על הישג נוסף. קיבלנו את סיכום נתוני הקיץ, ואני רוצה להגיד לכם משהו - תגידו, אתם השתגעתם? למעלה מ-2 מיליון ישראלים טסו לחו״ל בקיץ, אף אחד כמעט לא נשאר בארץ. וכמעט למעלה מארבעה מיליון תיירים נכנסו השנה לישראל".