תאונה נוראית: בן עשר במצב קשה לאחר שנפל היום (שלישי) מגובה של מספר קומות בבניין מגורים ביבנה. פרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו. חובשת רפואת חירום במד"א יעל מלוקה, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו ילד שוכב בחצר סמוך לכניסת בניין המגורים, ואזרחים סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של מספר קומות. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה".

נסיבות הנפילה של בן ה-10 ביבנה נבדקות על ידי המשטרה. מבירור ראשוני עולה כי הילד חזר הביתה מבית הספר ושהה בזירה לבד, כאשר בשלב מסוים דיווח עובר אורח למשטרה כי הוא ראה גוף שנופל מאחת הקומות העליונות בבניין. "נבהלתי, ראיתי משהו שנופל מגובה ונחבט בעצמה בקרקע, בהתחלה לא ידעתי מה זה בכלל עד שהבנתי שמדובר בילד", סיפר המודיע למשטרה. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום אספו ממצאים מבית המשפחה, מדובר בדירה בקומה השלישית. כרגע ההורים שוהים לצד מיטתו של בנם בבית החולים, כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה, לכן לא ניתן לגבות מעבר לדברים הללו עדויות נוספות.

דוקטור אורי בלה, מנהל מיון ילדים במרכז הרפואי קפלן, מסר: "ילד כבן עשר הגיע לבית החולים לאחר שנפל מקומה שישית בבניין מגורים ביבנה כשהוא במצב קשה מאוד מסכן חיים מורדם ומונשם, וסובל מחבלה רב מערכתית. הוא מטופל ברגעים אלו ביחידה לטיפול נמרץ, בניהולו של דר׳ אלי שפירו, על ידי צוות רב מערכתי הכולל רופאי ילדים, כירורגים, אורתופדים ומרדימים שנלחמים על חייו".

לפני כעשרה חודשים נהרג רוי מעוז פאר בן ה-11 מקריית ים לאחר שנפל מהקומה ה-12 כשניסה לקפוץ מהחלון למרפסת בניסיון להוכיח לחבריו שהוא יכול לעשות את זה. אולם במהלך ביצוע ה"אתגר" הוא איבד את שיווי משקלו, נפל למטה ונחבל קשות בראשו. מותו נקבע מספר שעות לאחר מכן בבית החולים רמב"ם, לאחר שניסיונות הרופאים להצילו כשלו.