אירוע ביזארי באשדוד: גבר כבן 30 התנגד למעצרו ותקף שוטרת כשהוא כבול באזיקים. בשלב מסוים נשך באכזריות את אגודל כף ידה כשהוא גורם לקטיעה חלקית של האצבע, לאחר מכן פלט את חלק האצבע שנשך החוצה.

התוקף נעצר בחשד לאיומים והטרדה של אדם אחר שאינו מכיר. עם הבאתו לחקירה הוא חש ברע ופונה לבית החולים אסותא באשדוד לקבלת טיפול רפואי, שם כאמור הוחלט לאשפזו. הבוקר (שלישי) שוטרים נקראו על ידי הצוות הרפואי במטרה לבצע את שחרורו של החשוד ולאסוף אותו לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד. 
צוות השוטרים שהגיע לבית החולים אזק את החשוד, הוביל אותו לניידת המשטרה ומשם הם עשו דרכם לתחנה לחקירה. עם הגעתם לרחבת החנייה בתחנה ובעת שניגשה השוטרת להוריד את העצור, החל להתנגד ותקף את השוטרת וכאמור, גרם לקטיעת חלק מאגודל כף ידה. צוות מג"ב שהיה במקום הצליח להשתלט על החשוד שנלקח לחקירה. במקביל מיהרו שוטרים ואספו את חלק האגודל שנכרת ודאגו לפנות אותה באמצעות מד"א, כשהוא נמצא בתוך קרח. 
השוטרת עוברת ניתוח במטרה להשיב את החלק שנקטע למקומות וגורמים במשטרה מציינים כי השוטרת הייתה בהלם מוחלט, כואבת ונסערת. לדבריהם, רק נוכחותם של שוטרים בסמוך מנעו אולי פציעה חמורה יותר של השוטרת. כאמור, החשוד נמצא בחקירה והמשטרה תייחס לו מעבר לעבירות איומים והטרדה, גם עבירות של תקיפת שוטר הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.