בחירות 2019: יו"ר כחול לבן, חבר הכנסת יאיר לפיד התראיין היום (שלישי) בגלי צה"ל, שם תקף בחריפות את התבטאויותיו בקמפיין הליכוד של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד כתב המשפטים של חדשות 12, גיא פלג: "אני לא תוקף עיתונאים, להבדיל מנתניהו, שחוץ מלקרוא לרצוח את גיא פלג באופן גלוי, עשה כבר הכל".

"יכול להיות שנתניהו בפאניקה", הוסיף לפיד. "בפעם הראשונה מזה הרבה זמן יש תחושה אמתית שהוא יכול להפסיד את הבחירות האלה". "יכול להתחייב גם בשם שותפי בני גנץ שלא יישב עם נתניהו, כי הוא איש הגון וישר. המערכת הפוליטית כל כך רגילה לשקרנים, שהיא לא יודעת מה לעשות עם דברים כאלו".
בנוגע לפרשת החפרפרת בתוך מפלגת כחול לבן, אמר לפיד: "אכן נשכרה חברה לאבטחת מידע, אבל אנשים ששמו בראשם בן אדם עם כל כך הרבה כתבי אישום לא יטיפו לי מוסר על התנהלות".

כזכור, כתב המשפטים של חדשות 12, גיא פלג, אמר בראיון לנסים משעל ב-103FM בשבוע שעבר, וסיפר על האיומים שקיבל על חייו בעקבות הפרסומים החדשים מעדותו של שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר בתיק החשדות 4,000: "הפרסום הוא נכון, יש איומים ובעיקר הסתה, ויש החלטה של הנהלת החברה שבנסיבות האלה צריך להצמיד לי מאבטח, זה לא פשוט".