הדיבורית בלוטות' לקסדה PACKTALK BOLD JBL מציגה את הדור ה־3 של מערכות תקשורת לרוכבים עם תקשורת קבוצתית בכמה מצבים שונים. הכנסת scala rider PACKTALK לשוק מערכות התקשורת מציגה לראשונה את טכנולוגיית DMC, Dynamic Meshwork Communication, שמאפשרת לקבוצת רוכבים לשמור על קשר מתמיד באמצעות רשת וירטואלית ספונטנית ורציפה. כל אחד מחברי הקבוצה יכול להצטרף או לעזוב את הרשת מבלי לפגום במארג התקשורת. בחברה מדגישים כי מערכת תקשורת הרשת הדינמית החדשה שיפרה את קלות השימוש עם פקודות קוליות, הראשונות בתחום בהפעלה חד־שלבית, ופרצה מחסום שהיה עד באיכות האודיו.
קו המוצרים PACKTALK הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין חברת קארדו מערכות וחברת JBL - מותג אודיו מוביל מבית HARMAN, שפעלו ליצור תקן חדש לאיכות אודיו עבור מערכות התקשורת מבוססות הקסדה. "התחייבנו לפעול ללא לאות לשפר את הנאתם של המשתמשים במוצרינו מרכיבה כבר בשנת 2004, כאשר פרצנו את הדרך בתחום מערכות בלוטות' לאופנועים. שותפות זו הוא דוגמה ניצחת נוספת של החדשנות אשר בבסיס אותה התחייבות מתמשכת", אמר ד"ר אברהם גלזרמן, מייסד קארדו ומנכ"ל החברה. "בדומה לקארדו, JBL מובילה את השוק, תמיד בחזית השוק עם תשוקה, איכות וחדשנות. JBL ומערכות השמע מהשורה הראשונה שלה יאפשרו לנו לספק ללקוחותינו תקן חדש של אודיו לשם חוויית הרכיבה הטובה ביותר האפשרית".
נשיא חטיבת האודיו לצרכנים של חברת HARMAN, דייב רוג'רס, הוסיף: "השמע של JBL מפיח חיים ברגעים המכוננים ביותר של החיים - ואנו שמחים להקפיץ את חוויית הרכיבה על אופנוע לרמה הבאה באמצעות האודיו מהשורה הראשונה שלנו. החבירה עם קארדו מערכות בעבודה על קו מוצרים חדש זה היא דרך מושלמת להביא שמע מובחר לקהילת האופנועים".