"הוא לוקה באנטישמיות, הוא מחלה מדבקת", כך כינה הבוקר (חמישי) סגן שר הבריאות יעקב ליצמן (יהדות התורה) את חבר הכנסת יאיר לפיד. בראיון לכאן ב' אמר ליצמן כי "לפיד הוא מחלה מדבקת שהדביקה גם את גנץ. מי שיש לו שנאה נגד הדת - אני מאמין שיש בו אנטישמיות".
ליצמן הגיב בראיון לתפנית ביחסו למפלגות החרדיות של יו"ר כחול לבן בני גנץ  וטען כי הוא "זגזגן". "הוא מנסה לתרץ למה הוא חוזר בו. הוא נבהל מההתקפות עליו ועכשיו הוא מנסה להחזיר את הגלגל. הוא עשה טעות טרגית כשהכניס את לפיד לרשימה ועכשיו הוא שינה את כללי המשחק", אמר ליצמן, "אני לא כועס עליו, זה פשוט טעות מה שהוא עשה. אני לא הולך עם מי שחבר ללפיד. אנחנו הלכנו עם נתניהו והוא קיים את רוב מה שהבטיח לנו. אין לנו סיבה לא ללכת איתו. אני עד אתמול לא תקפתי את גנץ, אבל ברגע שהוא נדבק מלפיד אז תקפנו אותו".

גנץ התייחס בראיון לכאן ב' להבדלים בגישה שלו כלפי הציבור החרדי. "אני לא מוכן להיסחט", אמר, והוסיף: "בבחירות בסופו של דבר רצו ממשלת אחדות שתדאג לאינטרסים של מרבית אזרחי ישראל, אבל נתניהו דאג לעצמו וגרר אותנו לבחירות נוספות". 
 
יו"ר כחול-לבן ציין כי "בבחירות הקרובות כחול-לבן תנצח ותרכיב ממשלה שתייצג את הרוב הישראלי, מסורתיים חילוניים ודתיים. לכן אנחנו אומרים שנדאג לכולם, כולל למיעוטים. קבענו שנזמין את כל מי שרוצה להצטרף לתנאי היסוד. העקרונות שלנו מייצגים את הרוב, באופן שמאפשר לכלל האזרחים בחברה לכבד את כולם. הגיע הזמן שאנחנו ניתן לרוב באמת להיות הרוב ואז כולם מצטרפים אליו בתנאי הרוב, ולא מיעוט שמכופף אותנו". 

מה הופך את החרדים לסחטנים ואת ליברמן ללא סחטן?
"מה שקובע זה עקרונות הרוב. חייבים להגן על דרישות המיעוט, אבל אי אפשר לפעול רק על פיהם. לכן, כחול-לבן והליכוד ללא נתניהו אחרי הבחירות, ייצרו גוש גדול לאומי וליברלי. אנחנו לא פסלים אף אחד אם הוא לא קיצוני ונגד עם ישראל. אנחנו הולכים מהמרכז לצדדים, אין מה לדבר על בל"ד, וגם לא אנשים קיצונים כמו סמוטריץ' - ההליכה שלו לקווים גזעניים לא מקובלת עלי כיהודי. גזענות - לא בבית ספרי".