חרושת השמועות סביב נסיבות מותו הטרגי של הילד בן ה-10, שנמצא מוטל למרגלות הבניין בו התגורר ביבנה כשהוא פצוע באורח קשה ולאחר מכן מת מפצעיו בבית החולים אינה עוצרת לרגע, אולם במשטרה מבהירים: נסיבות מותו טרם התבררו. ל"מעריב" נודע כי המשטרה אספה מבית המשפחה חומרי מחשב ואמצעים נוספים, כל זאת בניסיון להתחקות אחרי כל בדל מידע שיהיה בו כדי להביא לבירור נסיבות האירוע.



גורמים במשטרה ביקשו להדגיש כי מדובר בחקירה רגישה שעוסקת באובדנה הגדול של המשפחה, בנוסף לטראומה המלווה את בית הספר היסודי בעיר, שבו למד הילד.



עוד הבהירו הגורמים כי ביממה האחרונה הופצו ברשתות החברתיות פרסומים שונים אודות הטרגדיה, בין השאר על מכתב שהותיר אחריו לכאורה הילד. הגורמים במשטרה מבהירים כי מדובר בפרסומים חסרי אחריות אשר אינם עולים בקנה אחד עם ממצאי חקירת המשטרה. 



כזכור, למרות מאמצי הרופאים לאורך הלילה, אתמול בבוקר נקבע מותו של הילד שנפל ביום שלישי בערב מהקומה השישית של ביתו ביבנה. הילד נמצא מוטל למרגלות הבניין והובהל במצב קשה לבית החולים "קפלן" ברחובות".



מבירור ראשוני עלה כי הילד חזר הביתה מבית הספר ושהה בזירה לבד, כאשר בשלב מסוים דיווח עובר אורח למשטרה כי הוא ראה גוף שנופל מאחת הקומות העליונות בבניין. "נבהלתי, ראיתי משהו שנופל מגובה ונחבט בעצמה בקרקע, בהתחלה לא ידעתי מה זה בכלל עד שהבנתי שמדובר בילד", סיפר המודיע למשטרה.



.