התחרות צמודה, אין הכרעה בין הגושים: 12 ימים לפני הבחירות תוצאות הסקרים מציגות תמונה דומה לתוצאות האמת בבחירות שהתקיימו בסבב הראשון, אפריל 2019 - הליכוד וכחול לבן זוכות לפי סקר חדשות 12 וסקר חדשות 13 הערב (חמישי) למספר מנדטים שווה - 32 מנדטים כל אחת. 



לפי סקר חדשות 13 ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן מקבלת 11 מנדטים, אחריה ימינה עם 10 מנדטים, הרשימה המשותפת 10 מנדטים ויהדות התורה עם 8 מנדטים. ש"ס מקבלת בסקר 6 מנדטים, המחנה הדמוקרטי - 6, העבודה-גשר - 5 מנדטים בלבד. עוצמה יהודית לפי הסקר של חדשות 13 לא עוברת את אחוז החסימה. 



לפי תוצאות סקר זה אין הכרעה בין הגושים, כאשר גוש הימין עומד על 56 מנדטים, שמאל-מרכז - 53 מנדטים. מי שכנראה יכריע על ראש הממשלה הבא לפי הסקר הוא ליברמן. 



בסקר שבוצע נשאלו הנסקרים האם לדעתם התערבותו של נתניהו בתקשורת, כפי שנחשף השבוע בהקלטות עם שר התקשורת לשעבר איוב קרא, הינה לטובת הימין או לטובתו האישית של נתניהו - 27% ענו כי לדעתם התערבותו הינה לטובתו האישית של נתניהו, 28% ענו כי לדעתם היא לטובת הימין, 21% ענו כי שניהם, ו-24% ענו "לא יודע". 




 

סקר חדשות 12 - הקיפאון בין הגושים נשמר


הקיפאון בין הגושים נשמר גם לפי סקר חדשות 12 שפורסם הערב, גם בו כאמור מקבלות כחול לבן והליכוד 32 מנדטים כל אחת. ישראל ביתנו עומדת לפי סקר ערוץ 12 על 9 מנדטים, ימינה - 9 מנדטים, הרשימה המשותפת - 10 מנדטים, יהדות התורה - 8 מנדטים. 



עוד לפי הסקר - ש"ס מקבלת 7 מנדטים, המחנה הדמוקרטי - 7, העבודה-גשר - 6 מנדטים. גם לפי סקר זה עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. כאשר נשאלו הנסקרים מי הכי מתאים לדעתם להיות ראש הממשלה הבא, 41% ענו נתניהו, ו-31% ענו בני גנץ.