סקר מנדטים: הקרב בין שתי המפלגות הגדולות בישראל נותר צמוד. סקר מנדטים שנערך עבור "מעריב" מצביע על תיקו בין הליכוד לכחול לבן, אך אף אחת מהן לא תוכל להרכיב ממשלה ללא ישראל ביתנו בראשותו של אביגדור ליברמן, הממשיכה להפגין יציבות מרשימה עם 10 מנדטים.
 
על פי הסקר, שנערך ב־4 וב־5 בספטמבר על ידי מכון סמית בהנהלת רפי סמית, אילו נערכו הבחירות היום, גוש הימין היה מקבל 56 מנדטים, 5 מנדטים פחות מהמטרה שהציב לעצמו ראש הממשלה בנימין נתניהו - להשיג 61 מנדטים ללא ליברמן. גוש המרכז־שמאל והרשימה המשותפת היו זוכים ל־54 מנדטים.
בגוש הימין, הליכוד מקבלת 32 מנדטים. ימינה בראשות איילת שקד - 9, ש"ס בראשות אריה דרעי - 8, ויהדות התורה - 7. בגוש המרכז־שמאל שומרת כחול לבן על יציבות עם 32 מנדטים, ונראה כי המהלך האסטרטגי שעליו הכריז יו"ר המפלגה בני גנץ - שאיפה להקים ממשלה חילונית ליברלית ללא החרדים, מוכיח את עצמו.
 
המחנה הדמוקרטי בהנהגת ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק זוכה ל־7 מנדטים, ומפלגת העבודה־גשר בראשות עמיר פרץ מקבלת 6, התחזקות במנדט אחד לעומת הסקר בשבוע שעבר. הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה מאבדת מנדט אחד ויורדת ל־9. בעוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר שאבו אתמול עידוד מסקר שנערך עבור ערוץ כנסת, שבו לראשונה קיבלה המפלגה 4 מנדטים ועברה את אחוז החסימה. אולם בסקר שנעשה עבור "מעריב" מקבלת עוצמה יהודית 2.5% ואינה עוברת את אחוז החסימה.




בסקרים שפורסמו אמש בחדשות ערוץ 12 וערוץ 13 התקבלה תמונה דומה לזו שבסקר "מעריב": שתי המפלגות הגדולות - הליכוד וכחול לבן - שוות בכוחן עם 32 מנדטים כל אחת, אך אין הכרעה בין הגושים. סקר מכון סמית שנערך עבור "מעריב" נעשה בשיטות סטטיסטיות מקובלות בשילוב של פאנל אינטרנט וראיונות טלפוניים בקרב מדגם מייצג של 650 איש. טעות הדגימה - 3.9%.