הראפרית האמריקאית ניקי מינאז' הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) ל-20 מיליון עוקבי הטוויטר שלה כי היא פורשת מעסקי המוזיקה כדי להקים משפחה. היא כתבה: "החלטתי לפרוש ולהקים משפחה. אני יודעת שאתם שמחים עכשיו. למעריצים שלי, תמשיכו לייצג אותי, תעשו את זה עד המוות שלי". את הפוסט חתמה במילים "אני אוהבת אתכם לכל החיים". 
הזמרת בת ה-36 לא ציינה האם היא התחתנה או שהיא בהריון ולא ידוע האם מדובר במתיחה או בהודעה רשמית. ביוני האחרון היא כי היא מתכננת להתחתן עם אהובה מתקופת הנעורים, קנת' פטי ובחודש שעבר אף שינתה את השם שמופיע בחשבון הטוויטר שלה ל"גברת פטי" אך לא חשפה האם נישאה לו. כאמור מערכת היחסים של השניים עוררה סערה בארצות הברית, שכן פטי הוא עבריין מורשע שאף ריצה עשר שנות מאסר בגין עבירות מין שביצע ב-1995. עם זאת, מקורבים למינאז' מסרו כי שמדובר באמה של הבחורה שאיתה יצא ולא אהבה את הקשר, שהפלילה אותו ביחסי מין בכפייה וגרמה לכך שישלח למאסר, כדי להפריד בינו לבין בתה.








בחודש יולי האחרון עלתה הזמרת לכותרות ברחבי העולם, בעקבות החלטתה לבטל את הופעתה המתוכננת בסעודיה, לאות תמיכה באוכלוסיות המדוכאות בממלכה השמרני. "אחרי מחשבה מעמיקה החלטתי שלא להמשיך הלאה עם ההופעה המתוכננת בפסטיבל בג'דה", מסרה אז, והסבירה כי אומנם רצתה להופיע בסעודיה, אך לאחר בדיקת הנושא חשה חובה "להביע באופן ברור תמיכה בזכויות נשים, קהילת הלהט"ב וחופש הביטוי". פרישתה הגיעה בין היתר בעקבות לחץ הגולשים ברשתות החברתיות.