הכתב הפלילי, בוקי נאה, התארח הבוקר (שישי) בתכניתו של ניסים משעל ב-103FM, ושיתף בביקור שערך בתחנת סמים, ובמסגרתו רכש סמים עבור חברתו העובדת כזונה, זאת שעות ספורות לאחר שילדה בניתוח קיסרי. 



לדבריו, "ארגוני נשים פנו למשטרה על מנת שתשלח אותי לבית הסוהר כי אני סוחר סמים מסוכן. אני יודע שמדובר בעבירה פלילית, ומנגד, זה המעשה הכי חשוב שהצלחתי לעשות עבורה. הגעתי אחרי הלידה וראיתי שהיא הייתה בקריז נוראי, התייעצתי עם דמויות רפואיות שהמליצו לי לקנות לה את הסמים, וכך עשיתי". 


בהמשך הביע נאה ביקורת חריפה כלפי ארגוני הנשים שלטענתו לא מסייעים לנשים הזקוקות לעזרה: "אומרים שאני חי על רווחי הזונות ומעבירים עליי ביקורת קשה מאוד, אבל הרי כולנו חיים על רווחי זונות. אתה יודע כמה תקציבי מקבלים ארגוני הנשים בכדי להציל אותן והם לא מצילים אותן? ומה עם המשטרה? אני לא מבין למה ארגוני הנשים מקבלים תקציבי עתק, אבל לא עושים שום דבר אמיתי בשביל לעזור לנשים האלה. הן נמצאות במצוקה אמיתית".



"הרי האישה הזו הייתה נרקומנית לפני שהבאתי לה סמים, והרי יום אחרי שהשתחררה מבית החולים היא כבר מהרה לצאת לעבוד בשביל לעשות עוד מנה" הוסיף נאה. "למה ארגוני הנשים לא היו חכמים בכדי להוציא אותה מבית החולים ולשלוח אותה למכון גמילה? צריך לרפא את הנשים האלה ולא לנהל על גבן ויכוחים אידיוטיים".