צעיר בן 23 בשם מאוריציו חרם נעצר בחשד למעורבות ברצח בן סוטחי ואלון אזולאי במקסיקו סיטי לפני כחודשיים, כך דווח הלילה (בין שישי לשבת) בתקשורת המקסיקנית. הדיווח מצטט גורם משטרתי הטוען כי החשד שהה בבית הקפה שבו חוסלו השניים בזמן הירי, ושמו נקשר לקרטל האכזרי "חליסקו". עוד דווח כי עדות של חשוד בפרשה שנעצר לפני כחודש הובילה למעצר הנוסף.
כזכור, החיסול של השניים התרחש בחודש יולי האחרון בעת שישבו בבית קפה במדינה. על פי הדיווחים, הוא התבצע על ידי קרטל הסמים (Jalisco New Generation Cartel (cjng בו שימש כמלבין כספים, זאת לאחר שבארגון חשדו כי העבריין הישראלי גונב מהם כספים. עוד פורסם במדינה כי סריקה של הטלפונים הניידים של הנרצחים הייתה זו שהעלתה כי העבריינים הישראלים ניסו לרמות את ארגון הפשע. מההודעות במכשירים עלה עוד כי אנשי הקרטל ניסו לקבוע פגישה עם שני הישראלים, על מנת לחסלם. שני העבריינים התנגדו בתחילה, אך קיבלו את ההצעה לאחר שהבינו שהפגישה תתקיים במקום ציבורי.
עד כה נעצרו כמה חשודים במעורבות באירוע בהם היורה אספרנסה גוטיירז רוג'אנו ואישה נוספת שנראית בתיעוד ממצלמות האבטחה בזירת הרצח, כשהיא נמלטת מהמקום עם אדם שחשוד כי ניהל את מבצע ההתנקשות, זאת לאחר שסימנה את מיקומם של העבריינים הישראלים. האישה נראית כשהיא נמלטת דרך מטבח המסעדה ונעלמת בהמון האדם שהיה במרכז הקניות.