יאיר נתניהו עורר סערה לאחר שתקף הערב (שישי) את ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "רבין עבר על החוק עשה הרצאות באמריקה בעודו עובד ציבור הרוויח הון תועפות. שעלו עליו הפיל את התיק על אשתו, וסגר את זה בשיחת סלון נעימה עם אהרן ברק. רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה. רבין הביא לפה את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מטוניס והביא למותם של 2000 ישראלים".
הציוץ שעורר סערה הגיע כתגובה לציוץ של ח"כ סתיו שפיר שהתייחסה לטור שכתב קלמן ליבסקינד ב"מעריב סופהשבוע" (ויפורסם במלואו במוצ"ש) והמליצה לו שלא להשוות בין המנהיגים. בטור כתב בין היתר ליבסקינד: "בימים הכי סוערים של המחאות נגד יצחק רבין - שלא נחשד בקבלת סיגרים אלא בייבוא של ארגון טרור מחומש ארצה ובנהרות של דם יהודי שנשפכו פה בגלל זה - לא היו בימין עיתונאים שקיללו את ראש הממשלה באופן שבו הם מקללים היום. מקללים ובוכים".

ממפלגת "העבודה-גשר" נמסר כי "ח״כ עמיר פרץ הנחה את היועצים המשפטיים של המפלגה להכין תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו בעקבות דברים שכתב בחשבון הטוויטר שלו נגד יצחק רבין ז״ל". פרץ עצמו ציין: "כמי שמופקד על מורשת רבין וכממשיך דרכו, לא אאפשר את הכפשתו והשחרת דרכו של גיבור ישראל במלחמה ובשלום. אני אלחם על דרכו ולא אתן לרעיונות חולניים של אנשים חולניים לשכתב את ההיסטוריה ולפגוע בשמה של המפגלה ובשמי".

נועה רוטמן מועמדת המחנה הדמוקרטי התייחסה באירוע שבתרבות בגבעת שמואל לתגובה המפלגה ואמרה כי "אי אפשר להגיש תביעת דיבה על דיבתו של המת, ולכן הפנייה של עמיר פרץ ושל מפלגת העבודה היא ריקה מתוכן". היא הוסיפה: "מה שכן יש אפשרות זה ללכת לקלפי ולהצביע לפי צו מצפונכם ולהסיר מעלינו את השיקוץ המשסה הזה כדי שנוכל לחזור להתווכח על אידיאולוגיה, ולא להטיל בוץ".

עם פרסום הציוצים אמש, מסרו במפלגה: "אנו מגנים בכל תוקף את דברי הבלע החמורים של יאיר נתניהו נגד ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל, אך מה ניתן לצפות ממי שאביו עמד על המרפסת בכיכר ציון בראש מסע ההסתה, נמשיך להוביל את מורשתו ודרכו של יצחק רבין והיא זו שתנצח".

מזכ"ל מפלגת העבודה, עו"ד ערן חרמוני מסר: "התפוח נפל הכי קרוב שאפשר לעץ. בעצם הוא ממש על העץ. ‏לא מתפלא בכלל שהבן של האיש שעמד על המרפסת והיה ממחוללי ההסתה שהובילה לרצח רבין, הוא גם זה שרוקד לו על הדם היום".