תשעה ימים לבחירות, חוק המצלמות יעלה הבוקר (ראשון) לדיון בישיבת הממשלה, למרות התנגדותו של היועץ המשפטי לממשלה. אחד התומכים בחוק, למרות הבעייה המשפטית, הוא שר האוצר משה כחלון, שאמר בראיון בגלי צה"ל כי מדובר בחוק חיוני כדי לשמור על טוהר הבחירות ועל רצון הבוחר. "קרו באפריל דברים. כל אזרח שומר חוק שהדמוקרטיה לנגד עיניו צריך לתמוך בעניין הזה, כמובן בתיאום עם המשפטנים כדי לראות איך עושים זאת בצורה נכונה וחוקית". 

עם זאת, כחלון סייג את דבריו, ואמר כי מעולם, בכל שנותיו בממשלה, לא עבר חוק שהיועמ"ש אמר שיש בו מניעה משפטית. "מנדלבליט יסביר את עמדתו ויגיע מה הגבולות וינסו להתיישר לכיוון שלו", אמר כחלון. 
כחלון נשאל גם על דבריו של יו"ר ישראל ביתנו, אבגידור ליברמן, שאמר שבכירים בליכוד מדברים איתו על היום שאחרי נתניהו: "אני לא מדבר איתו על נתניהו. הוא צריך לעמוד בראש הליכוד, ואני מקווה שהוא יקבל כמה שיותר קולות. לא יעלה על הדעת שאדם מוביל מפלגה ואומרים לו תזוז ומישהו אחר יהיה ראש ממשלה. הציבור בוחר בנתניהו ורצה אותו בראשות הממשלה. אם זו לא גניבת קולות, אני לא יודע מה היא גניבת קולות".

כחלון, שמשמש גם כחבר הקבינט, התייחס גם למצב הביטחוני בדרום: "יש בעיה בדרום, לא אנסה ליפייף את זה. הממשלה והקבינט יחליטו מתי לפעול נגד חמאס, באילו תנאים ואיך. ההרתעה קיימת, אין ספק שהם בודקים אותנו, אבל אני אומר לך שכל המלחמה נגד חמאס היא לא עניין של אם אלא מתי. זה יוחלט על פי האינטרסים של מדינת ישראלץ. אי אפשר להגיד שלבנו לא עם תושבי הדרום".
לבסוף דיבר כחלון גם על תפקודו כשר האוצר, ובעיקר על הגירעון הכבד שנרשם במהלך הקדנציה שלו: "הכלכלה חזקה, יש אבטלה נמוכה, דירוג האשראי בלתי רגיל, החוב נמוך, השקל חזק - נוכל לעמוד בגירעון".
לדבריוף הוא רוצה להמשיך בתפקידו גם בממשלה הבאה. "התחלנו דברים גדולים. אפשר להתווכח אם זה מספיק, אבל עשינו דברים אדירים בתחום0הכלכלי וקידמתי אג'נדה כלכלית חברתית. אני גאה על זה. אני רוצה להמשיך את הדרך הזאת מתוך הליכוד. עם 40 מנדטים זה יהיה שונה לגמרי".