ניסיון חיסול? תושב חיפה בן 33, המשמש כרופא במרכז הרפואי בני ציון, נפצע הבוקר (ראשון) באורח בינוני, ככל הנראה מירי שבוצע לעברו בעת שהיה ברחוב אלנבי בעיר. הפצוע טופל על ידי צוות מד"א חיפה שהוזעק למקום, ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא סובל מפצעי ירי. כעת לא ברור אם האירוע קשור למקצועו כרופא. 

כוחות גדולים של משטרה ממרחב אשר הוזנקו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, במהלכה החלו באיסוף ממצאים מהזירה על ידי חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) של המשטרה, זאת במקביל לסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשוד. מעדויות של אזרחים עוברי אורח עולה כי מהזירה נראה נמלט רכב מסחרי והנושא כעת בחקירה.

נציין כי סמוך לשעה 07.50 בבקר נתקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על חשד לאירוע ירי בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע במצב קשה שפונה כאמור לבית החולים בהכרה מלאה.

פראמדיק של מד"א חנן זוהר סיפר. "כשהגענו לרחוב ראינו בסמוך לכניסה לבניין מגורים גבר כבן 33 שוכב בהכרה עם פצעי ירי בגופו. תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים רמב"ם כשמצבו קשה ולא יציב".