גל גדות עשתה דרך ארוכה מאז שזכתה בתואר מלכת היופי של ישראל לשנת 2004. מהטלנובלה המקומית "בובות", דרך תפקיד הענק כ"וונדר וומן", ועד הופעתה בתוכנית הבידור המצליחה "סאטרדיי נייט לייב" לפני כמעט שנתיים. כמנחה אורחת, גדות הגישה את השואו הטלוויזיוני המוכר גם בשמו המקוצר SNL וביצעה את מונולוג הפתיחה בו שזרה מסר לקהל הישראלי בעברית, וגם השתתפה במערכונים בהם ביצעה נשיקה לוהטת עם בחורה. כעת מתברר כי גדות הפסידה תפקיד אחר בתוכנית הקומית המצליחה של ארה"ב.



הקומיקאי חוליו טורס, שהיה מהכותבים הראשיים של התוכנית סיפר בראיון לסת' מאיירס בתוכנית "Late Night" על התפקיד המטורף שיועד לגל גדות. לדבריו, באחד מימי הכתיבה הקשים של התוכנית, כשהוא מחוסר רעיונות למערכונים מצחיקים לתוכנית, הוא הגה את הרעיון של "בלובי" ("Blooby") -  תוצר של הנדסה גנטית של אוכמניות שחיה בתוך בטנם של אנשים, אומרת "אני שיכורה, אני כלבה" ומנסה להתפלח למסיבות. 




הקומיקאי סיפר כי הדמות העצבנית והשתויה אותה כתב עבור גדות לא עברה את הרף של עורכי התוכנית, והרעיון אפילו לא זכה להיקרא, וכך הפסידה הכוכבת הישראלת את האחד התפקידים ההזויים שיכולה הייתה לגלם.