שנתיים מאסר ריצוי בפועל שיחלו בעוד כשבועיים, שנה מאסר על תנאי, וקנס של עשרות אלפי שקלים, גזר היום (ראשון) שופט בית משפט השלום בירושלים, אילן סלע, על עורכת הדין גילה נפתלין, שהורשעה על סמך הודאתה בשורה ארוכה של עבירות זיוף מסמך ושימוש בכספים שהופקדו בידיה מכספי עיזבון שהיו מיועדים לבניהם של המנוחים. 

בנוסף, חייב בית המשפט את עורכת הדין נפתלין לשלם פיצוי כספי של 25 אלף שקלים לכל אחת משתי בנותיה של נפטרת אחת, 150 אלף שקלים פיצוי למתלוננת אחרת, 30 אלף שקלים פיצוי למתלונן נוסף ו-5,000 ש"ח של למתלוננת אחרת. 
בגזר הדין כותב השופט סלע כי "מעשיה של הנאשמת מהווים מסכת ארוכה של מעשים חמורים ופסולים אותם ביצעה הנאשמת על פני תקופה של כשלוש שנים כשהיא מנצלת לרעה את מקצועה כעורכת דין ואת האמון שניתן לה בשל כך. המעשים כוונו כלפי קורבנות שונים, ואין מדובר במעידה חד פעמית. ברי, כי מדובר במספר אירועים שכן אין מדובר בעבירות שיש ביניהן קשר ענייני הדוק מאשר ניתן להשקיף עליהן כמסכת עבריינית אחת.

כל אחד מהמעשים עומד בפני עצמו, מאחוריו עומדת מחשבה אחרת, חלקן עם תכנון מוקדם משמעותי. לא ניתן להצביע על שיטתיות בביצוע העבירות, לא קיימת סמיכות בזמן בין המעשים, לא ניתן לומר כי קיים קשר בין האמירות במובן זה שאחת מהן נועדה לאפשר בביצועה של עבירה אחרת, ובעיקר מדובר בקורבנות שונים, כל אחד מהם נפגע בצורה קשה ממעשה הנאשמת בדרך אחרת", כתב השופט. 

לטענת השופט סלע, במעשיה פגעה עורכת הדין נפתלין בערכים מוגנים רבים באמון הציבור בנותני השירות, בסדר החברתי והמשפטי, וכל זאת שמעשיה של הנאשמת שימשו אותה בניסיונה להטעיית בית המשפט בדרך של שבועת שקר, ומכאן "יש בהם גם חומרה יתירה". 
השופט מוסיף ומציין כי הפגיעה בערכים היא גבוהה והנאשמת עשתה שימוש במגוון דרכי רמייה וזיוף, "היא הוליכה בכחש את לקוחותיה תוך שהיא נוטעת בהם את התחושה כי היא דואגת ושומרת על כספם ובא בעת היא עשתה בדיוק את הדבר ההפוך".