שתי האימהות שעוכבו לחקירה לפני חמישה ימים בחשד שתקפו את הדס מימון, מורה בבית ספר תיכון בו לומדים ילדיהן בבאר-שבע, הגישו היום (ראשון) תלונה נגד המורה בגין איומים ותלונת שווא כלפי הנערים, לאחר שהמורה הגישה בשבוע שעבר תלונה למשטרה נגד האימהות בגין תקיפה.



ביום חמישי שעבר הגישה המורה, הדס מימון, תלונה בטענה ששתי אמהות התפרצו לכתה בזמן שיעור ופנו אליה בתנועות מאיימות. לטענתה, האמהות איימו עליה ואמרו לה שיפגעו בה ואחת מהן אף אמרה לה: "אני אחכה לך לאחר השיעור, חכי מה אעשה לך", כל זאת בגלל שנזפה בבנה ושלחה אותו לשיחה אצל רכזת השכבה. 



בפנייה של מימון למרכזת השכבה הוזכר אירוע חריג בו התלמיד בעט בדלת הכתה וטרק אותה מספר פעמים. לאחר מכן הוא אף ירק על הרצפה והשליך בקבוק. כשפנתה אל התלמיד, הוא השיב לה בחוצפה, ובעקבות התנהגותו, היא הפנתה אותו לשיחה אצל רכזת השכבה, ואמרה כי תעניש אותו. גם בתלונתה חזרה המורה על הפרטים, וציינה כי תגובת האם וחברתה הייתה קיצונית, אלימה ומאיימת. עם זאת, הן לא נגעו במורה פיזית, אלא התקרבו לעברה פנים אל פנים, אף לאף. 


בעקבות התלונה כאמור, הגיעו שוטרים למקום, האם וחברתה עוכבו לחקירה והיום הן הגיעו לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה נגד המורה, לאחר שלטענתן היא הגישה תלונת כזב נגדן, ובעצם היא זו שהטילה אימה על התלמידים בכיתה ועל בנה של אחת מהם, כשאיימה עליו ואמרה לו: "אני אגמור לך את הקריירה ואמרר לך את החיים". לטענת האם, המורה שמעה על כוונתה להגיש תלונה ולכן היא מיהרה להגיש תלונה נגדה ונגד חברתה, ולצאת לתקשורת. האמהות מתכוונות לדבריהן להגיש תביעת לשון הרע כנגד המורה.



מנגד, אמרה מימון ל"מעריב", כי "פנייתן של השתיים למשטרה מתרחשת כעת לאור העובדה שהאם יודעת במפורש על החלטתי להגיש נגדה תביעה אזרחית בגין העלבת עובד ציבור, תקיפה ואיומים. התלונה שהגשתי במשטרה מבוססת על פרטי האירוע שהתרחש לעיני כל התלמידים, בו הושפלתי על ידי האם וחברתה שפרצו לכתה בזמן שיעור והילכו אימים כלפיי, כל זאת בגלל שהעזתי לשלוח את בנה של אחת מהם לשיחה אצל רכזת השכבה. בשום אופן לא ציינתי שם של ילד או של אמא של ילד, כך שאיני מתרגשת מכוונתה להגיש תביעה, ואשמח להיפגש איתה בבית המשפט".



עוד טענה המורה, כי "הדבר היחיד שעשיתי היה פוסט שהעליתי בפייסבוק ובו הצגתי את חששותיי הכנים ותחושות האימה והפחד ששרו ושורים בי כעת נוכח התנהגות האם וחברתה".