נעה רוטמן ויאיר נתניהו ממשיכים להתקוטט בטוויטר: נכדתו של ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז"ל, התראיינה הערב (ראשון) בחדשות 12, אירוע שלא הותיר את בנו של רה"מ אדיש. בציוץ בטוויטר כתב נתניהו: "איזה יופי. האחיינית של 'דוד ערפאת', באיחוד מרגש עם רפי רשף, אחיו של מקים 'שלום עכשיו' צלי רשף בערוץ אל ג'זירה 12". 

רוטמן כתבה לו בתגובה: "שומע חתיכת זוהמה? מזל שהדוד האמיתי שלך לא הכיר אותך. ודאי היה מתבייש לנוכח הפער בין הג׳ורה לבין הרזומה. לשכת רהמ, יהיה מסובך להתנער ממנו פעם שניה היום הא?".
אתמול עורר יאיר נתניהו סערה לאחר שתקף את רבין, כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "רבין עבר על החוק עשה הרצאות באמריקה בעודו עובד ציבור הרוויח הון תועפות. שעלו עליו הפיל את התיק על אשתו, וסגר את זה בשיחת סלון נעימה עם אהרן ברק. רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה. רבין הביא לפה את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מטוניס והביא למותם של 2000 ישראלים".

יובל רבין, בנו של ראש הממשלה המנוח, פרסם בטוויטר בתגובה נאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום הזיכרון לאביו, בו נתניהו אומר כי הוא "מבין את כאבו אל מול גלי ההשמצות וההכפשות". "לא האמנתי לו" כתב יובל רבין, "לקבוע שרבין רצח ניצולי שואה זה המשך ישיר לפוסטר של רבין במדי אס-אס. אל תגידו שלא ראיתם. אולי הפעם היועץ המשפטי לממשלה יפעל נגד המסיתים?"