בעוד שאביעד קיסוס נופש אי שם במקום חלומי ושולח תמונות לווטסאפ של טל ברמן, הסטנדאפיסט תום אהרון הגיע למלא את מקומו. בעודו סובל מגב שרוף הוא סיפר על הנופשים באילת בשבוע שאחרי החופש הגדול.



תום: נשרפתי בכתפיים כי באתי בפוזה של 'בסדר אני תימני, שהאשכנזים יימרחו'. כמו היבריס, טסתי קרוב לשמש בלי לעזוב את הקרקע. אני מביט במראה ורואה אדמומיות שאני לא מכיר, לא נוח לי בעור של עצמי.



טל: ברמת כוויות, אלוורה וכאלה?



אילת. משה שי פלאש 90
אילת. משה שי פלאש 90




תום
: יכול להיות שאלוורה תיכנס לתמונה בהמשך היום.



טל: זה זמן טוב לנסוע לאילת, נגמר אוגוסט, העיר אמורה להיות ריקה ומפנקת.



תום: זה מה שהיית מצפה אבל אני ראיתי הרבה משפחות. זה מוזר כי הלימודים בבית הספר התחילו. אולי הם היו בווייב של 'בסדר, מה לומדים בשבוע הראשון, אל"ף? בסדר, אני אלמד אותם את אל"ף, שיתחילו מ-בי"ת'. היו גם כל מיני נופשי חברה שחלקנו איתם את הבריכה.



 


טל: מי היה?

תום: פרץ בוני הנגב. הייתי במלון, אני, בת זוגתי ופרץ בוני הנגב, שאגב הם המשפחה שבונה למשפחות. אני לא ידעתי את זה, עכשיו כל המלון יודע. אבל הם היו חמודים מאוד.

טל: אני הייתי באילת באוגוסט, בשיא השיאים, עם כל המשפחה ובשביל המשפחה. זו לא הייתה בחירה עצמונית שלי, זה היה ממש בסדר, היה כיף. הים באילת הוא המקום הטוב ביותר במדינת ישראל. עשינו את כל החוויה כולל צמות בטיילת.

תום: קניתם משהו מסתובב שעושה אורות?

טל ואביעד. eco99fm
טל ואביעד. eco99fm


טל: יש את כל המתקנים שמעיפים לשמיים

תום: ה-'יניב בול' המפורסם, שזה השם הכי מרגיע למכשיר שמעיף אותך קילומטר באוויר.

טל: למרות שאני יודע שזה בסדר, אני לא בוטח בזה.

תום: אני לא מכיר את יניב ואת פועלו, אבל אני לא הייתי נכנס לזה.

טל: אגב, אביעד בחופשה במקום מדהים, הוא שלח לי גלריית תמונות בווטסאפ. הפיצ'ר הטוב ביותר באילת נמצא במרכז ביג בכניסה לעיר. בגלל שחם ויבש ומדובר במרכז פתוח, יש באופן קבוע מן רסס שחוצץ בין מגרש החנייה למסדרון של החנויות. זה עשה לי נעים, אם זה לא היה בין המכוניות והחנויות, ולא היו את כל האנשים, הייתי נשאר שם בשביל הרסס.

תום: למה זה נחלתם של האילתים בלבד? בואו נייבא את טכנולוגיית העילית של הרסס לבירה הכלכלית תל אביב.

טל: אני ממש רציתי לשים בבית רסס כזה במרפסת מתחת לפרגולה, אתה יושב וזה מרסס לך את החיים.

תום: זה נשמע כמשהו שאבא שלי היה ממציא, הוא אוהב להמציא המצאות.

טל: המצאות שכבר קיימות?

תום: לא, בעיקר כאלה שאין בהן צורך.